Gå til innhold

Endelig er jeg ruger på et gullegg!!!Hurra!!!

Anbefalte innlegg

Hei dere fantastiske jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg gruet meg sånn for å ringe Ciconia i dag tidlig......slumret med klokken..... Men Brumm-mannen ble utolmodig og sa vi måtte ringe.....

HURRA!!!!!!!!!!!!!! Mitt ene egg jeg tok ut igår, hadde blirr befruktet idag!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ble bare så utrolig glad. Og vi som lurte på om vi skulle reise til Danmark for denne ene eggposen....som kunne være tom....Men nei, dette er gullegget jenter!!! Endelig skal jeg kanskje kunne få den julepresangen jeg har ventet på i 3år!!!

Egget hadde ikke delt seg ennå, men som overlegen sier, egget har det best inni livmoren. Er bare om det er flere egg, at de venter med å sette inn, for da kan de sette inn det beste. Da kan de "sløse" med eggene. Så mitt fine egg, skal dele seg som normalt inni livmoren min, og bli en liten baby!! Hurra!!! Nå er jeg veldig optimistisk og vil være det i 14 dager. Denne gangen skal jeg ikke teste tidligere. Det ødela så mye sist. Da får jeg heller tro jeg er gravid i 14 dager, og ta evt sorger etter det. Men å gå å lure over negative tester i forkant, det er uaktuelt. Så får håpe at alle gode ting er 3. Er jo 3 gangen vi er i Danmark nå, og det er jo faktisk 5 forsøk totalt....... Så nå har vi jo ikke flere forsøk i den pakken vi bestilte heller.

Kryss fingre og tær for meg da jenter, og håper på en positiv test den 15 desember!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

GRATULERER som ruger da Brumm!

Ja nå skal den sitte. Synes dere har fortjent det nå. Skal krysse fingrene for dere jeg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kos deg med spiren og ta godt vare på den så sitter den nok.

Å jeg får tårer i øynene jeg nå...... Tusen takk :o)

Ja det var en mening med at vi skulle reise ned hit for dette ene egget:o)

Tenk, første gangen reiste vi for 2 egg og 1 ble befruktet. Sist gang reiste vi ned for 2, men fikk bare ut 1-og det ble ikke befruktet. Od nå reiser vi for et, og det er befruktet!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi er lykkelige nnå:o)

Masse klemmer

Annonse

Der ser du vennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *smiler triumferende*

Gratulerer så masse masse!! Tenker på deg og ønsker av hele mitt hjerte at det skal gå din vei denne gangen :o)

Vi snakkes - kos deg og slapp av og ta godt vare på deg selv og lille baby-spiren!!!!!!

Masse klemmer fra

Gratulerer som ruger!!!

Jeg hadde også bae ett egg og da jeg ringte dagen etter og spurte om det var blitt befruktet sa de JA, spurte så om det hadde delt seg, me fikk da beskjed om at det skjedde ikke før dagen etter og på dag 2 etter uttak var det delt i 4. Lykke til, dette er gullegget!!!!

Klem fra

Hva skjedde hehe... trykte litt fort gitt.. Du må hilse din kjære så mye og vi tenker masse på dere begge to her..

Nå skal jeg på julebord og jeg har faktisk tenkt å ta litt vin.. jeg skal holde tale til mine kunder så da må jeg ha et par glass eller to hihi...

Stor klem fra oss her til dere to der nede.. :o))))))

Annonse

Nå ble jeg glad Brumm, dette er sååå fortjent( for alle andre også selvfølgelig)........ Å så spennende de neste ukene vil bli for dere. Men er nok veldig viktig som du sier å ikke teste for tidlig, det er små marginer som skal til og selv å teste på deg 12 kan være dumt sier venninna mi som jobber på klinikk for barnløse.

Sender masse gode tanker og en tidmaskin så tiden frem til 12 går fort

Tusen millioner takk til dere alle:o) Er stum av beundring:o) Å ha så mange fantastiske jenter her inne, er deilig. Vil jo ikke forlate dere her... Er jo en grunn til at mange fortsetter å være på disse sidene, enn å fortsette på 1 trimester sidene...... Så vi får gå over alle sammen:o)

En nydelig kveld til dere alle:o)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...