Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. desember 2006 #26 Skrevet 2. desember 2006 Kommer ikke over for han er sover sammen med oss hele natt:O)
langevipper Skrevet 2. desember 2006 #27 Skrevet 2. desember 2006 Oda kom opp i sengen vår en gang mellom 2 - 8 da hun var frisk som en fisk. Men nå sover hun stort sett bare i sengen vår. Vært plaget med tett nese lenge og fikk bronkitt forgje uke. Her er det rutine å ikke ha rutine:-)
Gjest Riga19 & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 2. desember 2006 #28 Skrevet 2. desember 2006 7 uker, og siden jeg som regel sovner når jeg ammer henne om natta så blir det til at hun havner i vår seng etter første amming. Om hun har vanskeligheter for å sovne, så sovner hun i vår seng...noen ganger flytter vi henne sovnede i senga si, noen ganger ikke. Sov med katten min i senga mi i 8 år, så jeg er vant til å sove med noe lite i senga uten at jeg moser det!
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 2. desember 2006 #29 Skrevet 2. desember 2006 Snart 5 mnd og kommer over mellom 5 og 7, noen netter har hun ligget nesten hele natten også, hun våkner noen ganger når jeg flytter henne over, og da blir det hele natten. Synes det er kos jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå