Gå til innhold

Undersøkelse: Hvor mange har barn som kommer over i foreldrenes seng i løpet av natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor gamelt er barnet, og når ca kommer det over i din seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gammelt skulle det stå!!!!!

Skrevet

Snuppa er 2 mnd og kommer i vår seng ved 7-tida ;o)

Skrevet

jepp, havner alltid i vår seng.

Skrevet

gutten min er 11 mnd og havner ofte i senga vår i løpet av natta om han er urolig eller om morgenen fordi jeg vil sove lenger. syns det er bare kos!

Skrevet

Snuppa er 6 mnd, å havner i sengen vår ca. i 5 tiden..;-) bare kos d..

Skrevet

snuppa er 3mnd og kommer over i vår seng ved 6-7 tiden

Skrevet

Poden er 8 mnd og havner i senga vår i 5-6 tiden:)

Kjempekos:)

Skrevet

Gutten min er 4,5 måned. Kommer over i vår seng ved første amming (fra 02-06...) :o)

Skrevet

gutten min er 11 mnd og blir med over i senga vår rundt halv seks. har fremdeles et håp om at han skal beg å sove litt lenger i sin egen seng

Skrevet

3 mnd. og kommer over ved første amming. Alt fra 2-5 :-)

Skrevet

Min er snart tre mnd og er bare innom senga for litt mat i 4 / 5 tia. Ved 7 / 8 tiden igjen er det morgen, men er jeg og far litt slækk får han ligge litt sammen med oss å "skravle" mens vi får duppet litt :o)

Skrevet

snart 7 mnd...i ca 1-2 tiden

Skrevet

3 uker, kommer klokka seks.

Storebror på 2,5 kommer seks-halv sju. Dette er jo ikke natta, da men...

Skrevet

Hun er 4 mnd snart, kommer opp i senga vår i tre-fire tida.. da er jeg så trøtt at jeg ikke gidder å sitte oppe å amme, så hun får sove sammen med oss resten av natta.

Skrevet

hun er 11mnd til søndag, og havner i sengen vår i løpet av natten om hun er urolig eller på morgenkvisten, så sover vi lenger sammen. bare kos!!

Skrevet

5 mnd og sover stort sett hele natt i senga vår..liker ikke å sove alene

Skrevet

Har ei på 7, hun kommer en gang i blant, ei på 5, hun kommer hver natt, og en liten gutt på 10 mnd som over hele natten i egen seng, må vekke ham til morgen-puppen...

Skrevet

3 og en halv måned gammel er han og han kommer over i sengen vår i 7-tiden. Han blir ammet på denne tiden, og blir værende i sengen to timer til vi står opp ca...

Skrevet

Tulla kommer opp i våres seng ca i 6-7 tiden, og blir der til vi står opp i 9- tiden. Kjempe koselig :-)

Skrevet

Vår gutt er 4mnd nå og har aldri ligget med oss. Er redd jeg ruller på han , eller at pappaen gjør det. Men han trives nå godt i sin egen seng.Heldigvis.

Skrevet

5,5mnd her og han kommer opp i senga vår i 5-tiden ca. noen dager 4, andre dager 7. veldig koselig :o)

Skrevet

Jeg tar han oppi når vi legger oss. Han er snart 8 mnd.

Skrevet

i begynnelsen sov han helt alene, var veldig flink gutt. Men etterhvert, rundt 4 mnd gammel, kom han over i vår seng i løpet av natten.

den siste måneden, har han ligget midt i vår seng fra han legger seg for kvelden. Det blir bare skriking og skriking hvis jeg prøver å legge han alene i sprinkelsengen. Han vil ligge kloss inntil meg, ellers blir det bråk. Han er 6,5 mnd.

Skrevet

Tar han opp i senga 8tida fordi jeg årker ikke stå opp enda da.. han er 6mndr.. har vært sånn siste 1,5mndr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...