Gå til innhold

1. desember eller 1. søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg spørre dere jenter... Når tenner dere stjerna og stakene, 1. desember eller 1. søndag i advent?

Var nettopp ute en tur, og observerte at mange yngre her i området har fått opp, mens de litt eldre ikke har det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.søndag skal stjerna og resten av adventsgreiene opp. Men ser at mange har "jukset" her i området også.

Skrevet

Her skjer det ingenting før på søndag :)

Skrevet

1. søndag i advent skal stakene opp.

Jeg skal iallefall vente:)

Skrevet

Har vært vant tel at man orna tel tel 1. desember da... om ikke 1. søndag i advent kommer før første desember da...

Skrevet

Det er vel strengt tatt 1.søndag i advent. Men vi skal ha grøtfest her i morgen, så tenkte å jukse littegranne : )

Skrevet

Har startet så smått med julegardiner her, men jeg tenker ikke tenne stjerna før søndag. :)

Ble bare så nysgjerrig på hva andre er vant med..

Skrevet

ikke no pynt her i gården før til søndag!!

men skjønner dere som vil jukse litt, siden kanskje det kommer en baby i huset før den tiden?

litt dumt å ikke få det opp til tiden, hvis man er på sykehuset...

klem, klem

Skrevet

Har tent den vi. Så koselig med lys i vinduet, selv om det ikke er julestemning ute akkurat :)

Skrevet

Nei, julestemning er det ikke her heller... 14 grader her nå!

Skrevet

Er egentlig vant med 1.søndag jeg også- men jeg VIL gjøre det i dag!!!! Er egentlig ikke vant med å pynte så mye så tidlig heller jeg, vi pleier å ta det nærmere jul- men i år er det liksom greit å ha alt klart nå syns jeg- derfor blir det full jul her i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...