Gå til innhold

Skal visst på "tidlig" overtidskontroll!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snille legen min. ;-)

Var til kontroll i dag, er jo egentlig bare to dager over termin nå, siden vi er IVF'ere så er termin 29 november basta bom...men legen min mente at når jeg er sååå stor i magen, og når UL termin ville blitt satt til 17 november hvis jeg var "naturlig" gravid, så er jeg jo på en måte to uker over tiden nå allerede...hadde jo muligens vært satt i gang nå alt, hvis ikke dette var prøverør...og derfor har han ringt opp på KK og sagt at vi ønsker en liten sjekk at alt er OK. Så KK skal ringe meg opp igjen i dag, og si fra om jeg skal komme i dag eller mandag til overtidskontroll! Snille legen...har jo hatt noen slitsomme dager i det siste, pust pes. Men bare det å vite at babyen skal bli grundig sjekket en av de nærmeste dagene gjør det lettere - det er godt å ha noe konkret å se frem til! :)

Regner med jeg ikke kommer til før mandag, da. Men som sagt - bra å vite at vi skal bli sjekket godt! :) Snille snille legen min!

Hvordan står det til med alle dere andre i dag da? Bra håper jeg. Nå er det helg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Så gøy å høre om andre som har lykkes, og venter det store mirakel:)

Har selv et prøverørsbarn i magen, og har termin i slutten av februar. Var hos jordmor igår og hun sa at dersom jeg ikke hadde fødd før en liten uke før ULtermin så skulle hun ta kontakt med sykehuset om overtidskontroll rundt den terminen som er en liten uke før prøverørsterminen. Det er jeg veldig glad for!

Lykke til! Da regner vi med at en søt baby er født innen begynnelsen på neste uke:)

Skrevet

Det er alltid utrolig kjekt å høre om andre ivf'ere!! Tror man føler en sterk tilhørighet med andre i samme situasjon. Jeg blir alltid så forundret jeg, over hvor mange vi er. Jeg har hele tiden vært veldig åpen om at vi trengte assistanse, og blir rett og slett overrasket over hvor mange andre det er der ute som er i noenlunde samme båt! Heldigvis ser det ut til at de blir flinkere og flinkere innen dette feltet!

Ja tenk da, uææh! Kanskje jeg er mamma om ikke så lenge? Litt skremmende egentlig! Hehe. Jeg var jo lenge så opptatt av det å BLI gravid, at det var litt skummelt når jeg endelig VAR det. Og nå på slutten av svsk er jeg så opptatt av at jeg ikke VIL være gravid lenger, at jeg tenker ikke lenger enn det - på at etterpå er jeg faktisk MOR! Oisann! :) Når jeg stopper opp og tenker på det så er det en herlig skremmende tanke, gitt. :)

Ønsker deg masse lykke til med din lille, håper alt går bra med hele familien! :)

Skrevet

Nå ringte dem og vi fikk time på tirsdag. Men greit å ha noe å se frem til! ;-) I beste fall så blir kanskje den timen overflødig...???

God helg alle sammen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...