stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei allesammen. Nå har jeg kommet hjem fra sykehuset med nurket mitt. Kom faktisk hjem på onsdag!! Begynte med smårier på søndags morgen og var usikker på om det bare var lureri, så etterhvert dro vi inn til føden og tok en sjekk. Etterhvert skjønte vi at noe virkelig var på gang!! Gidder ikke å fortelle og forklare alt men det ble en slitsom dag!! Er glad for at det er over nå. Fikk heldigvis epidural, men for en eller annen grunn virket det kun på høyre siden av magen, så jeg var smertefri på en siden og hadde rier på den andre, ikke særlig godt nei! Men etter jeg fikk epidural gikk alt kjempe fort og plutselig hadde jeg full åpning og etter 10 min med pressrier kom jenta vår. Vitale mål 3295g og 49 lang og 35 rundt hodet. Helt perfekt og verdens nydeligste jente så klart. Helt prikk lik storesøstra si. Så nå koser vi oss hjemme. Lykke til videre allesammen. Har ikke tenkt å forlate BIM enda. Så vi snakkes kanskje en eller annen gang (om jeg noen gang for tid så klart!!!!!!!!!!!!!!) Hun skal hete Leah Sofie. Endrer nicket mitt til det som står nedenfor!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye med jenta og lykke til videre fremover :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå