Gå til innhold

mamma ringte meg helt forskrekket..

Anbefalte innlegg

i går kl 23... og spurte om jeg hadde det bra!!! *ler* det verste var at jeg har da sittet med kynnere og en rar kvalm følelse i magen leenge... magen var stein hard og ekkel... så gikk mye frem og tilbake... men det mamma lurte på var, hu hadde en rar følelse inni seg at noe kom til og skje snart, så da jeg fortalte dette ble hu helt forskrekket.. hehe, jeg har ikke sovet stort i natt heller hvert oppe og tuslet i stua med smerter i rygg og mage, nå er det murringer som har tatt over men føler konstant at jeg må tisse..hva kan det være da?? gjør vondt og tørke seg når jeg har tisset er sårt og forferdelig ømt... oxo går jeg som en skutt gås me beina laangt fra hverandre og rumpa rett ut..(sikkert et pent syn) hhihi

men så lurte jeg på en ting til.. leste inne i den til mor boka jeg har fått at orgasme kan forsinke fødsel.. oxo når jeg leser om det her inne på BIM så står det motsatt.. hvem av de er riktig da??

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7306644-mamma-ringte-meg-helt-forskrekket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Den dagen venninna mi skulle føde for omtrent ett år siden, våknet jeg med sterke mensensmerter (og jeg skulle ikke ha mensen). Merkelig. Jeg tenkte tanken med en gang. hun fødte den formiddagen.

Tess:

Jeg har det også akkurat sånn! Føler at jeg må tisse konstant, og klarer ikke sove fordi jeg tørr ikke slappe av i musklene der nede, -føler at jeg må holde tisset inne! Skikkelig ekkelt! Føler meg så "åpen" liksom! Frustrerende!

jupp det er skikkelig ekkelt... usj... var på butikken nå følte at jeg holdt på og tisse på meg hele tiden ..kom hejm og fortet meg på do.. men neida ikke noe kom ut.. usj det er så kjedelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...