Gå til innhold

Sol *260407* OG HypoThyr*260407*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Det er så moro å logge inn på tirsdag, for da er det ny uke:)

Jeg synes tiden har gått fort til nå. Jeg har mye å gjøre på jobb og dagene flyr. Er litt redd for at januar, februar og mars kan bli laaaange...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. mulig det blir duovogn da hehe ikke lett å bestemme seg.. Har sett litt på Teutonia sine, og Emmaljunga. Noen av dere som vet om hvilken som evt er best av de to typene?

Ja ny uke og enda litt større mage *hihi* Kjenner stort sett liv hver dag jeg og, men langt nede da.. langt nede på dere og ?Jeg skal jobbe ut februar så tar jeg ferie og så perm etter den..

Skrevet

Bevegelsene er ganske langt nede ja. Jeg har ikke noe høy mage enda, men det er ikke noe tvil om at magen er der iallfall.

Jeg kjenner lite til Emmaljunga og Teutonia. Førstnevnte har vel ganske store bager, men det er tunge vogner. Det kommer an på bruken egentlig. Vi bodde i by da vi fikk førstemann og kjøpte derfor trehjuling som var enkel å komme frem med og ikke så tung. Vi hadde ikke så stor vil da heller, så vi kunne ikke ha så stor vogn. Jeg tror Emmaljunga er stor sammenlagt. Men jeg er ikke den beste til å svare på det her. Har du prøvd barnevogndebatten herinne?

Skrevet

Nei, har ikke prøvd debatten enda, men skal :o) Vi har STOR bil så der er det ikke noe problem, men vil helst ha en vogn som ikke er for tung da, var litt derfor jeg først ville ha DUO.. men tror vi fr ah en runde i butikker og se litt "live". Men syns liksom det er for tidlig å se på og kjøpe nå..? Vet ikke helt når folk kjøper inn ting jeg--- ny i dette *hehe* Og mulig det er salg over nyttår? Selv om noen sier det er salg nå pga nye modeller som kommer inn... ikke godt å vite gitt. Men men har jo tiden på oss enda da.. Har kjøpt vippestol og reiseseng.. sånn som de har på JYSK med Ole Brumm Disney på,,syns de var sååå søte jeg hehe og var redd de var utsolgt eller vekk da jeg endelig skulle kjøpe, så min kjære kjøpte til min 30-årsdag *knis*

Skrevet

Jeg tror det kan lønne seg å sjekke litt rundt da det gjelder vogner. Du kan jo få gode tips på nettet, men det betyr jo ikke at du vil like den vognen... Sist bestilte vi vogn 4 måneder før termin omtrent. Det kan være litt leveringstid på vogner enkelte steder, så det er greit å ikke drøye det altfor lenge heller. Men det kan jo være salg over nyttår også kanskje?? Vet ikke jeg. De to vognene jeg har kjøpt nå har jeg jo kjøpt brukt. Jeg tenker iallfall slik at jeg ikke vil drøye med alt som skal ordnes, hvem vet hvilken form man er i på slutten?

Skrevet

Ja det er sant, nå har vi heldigvis grei kontroll på det meste utenom vogn, så får se litt over nyttår om vi klarer bestemme oss..

Har vippet tilbake på DUO nå da...men hvor lenge bruker en bagvogn da ???

Skrevet

Det kommer vel an på hvor stor bagen er. Vi brukte bagen til førstemann var ca 5 mnd. Men vår vogn har vel ikke den største bagen. Med nestemann håper jeg å kunne bruke bagen vinteren igjennom ettersom jeg nå har en vogn med stooor bag. Vil tro det er godt med en lun bag på vinteren.

Skrevet

Jammen er det helg igjen, ukene flyr for tiden, snart jul og :o) Gleder meg jeg !!

Jeg er inne i en veldig trøtt periode tror jeg, vil liksom sove hele dagen.. har dere merket noe til dette ?? Og noen dager føler jeg meg helt stressa uten å kunne forklare hvorfor, føler bare for å grine hele tiden.. sikkert hormonene som leker med meg hehe

Ellers har jeg det fint.. skal jobbe halvt en uke til så fri i romjulen, så legen igjen 3.jan :o) Liker legesjekkene, da blir en forsikret om at alt er bra :o) *Helgeklem til dere*

Skrevet

Jeg merker også dette med mangel på energi, men i mitt tilfelle kan det liksågodt være stoffskiftet. Jeg skal til legen torsdag til uka, men det blir veldig stoffskiftefokusert. Jordmor 8. januar.

Nå skal jeg bake pepperkaker.

God helg til dere:)

Skrevet

Hei jenter

Hatt en fin helg? Min har vært slitsom med altfor mye juleforberedelser og for lite avslapning. Og enda er jeg ikke på langt nær ferdig til jul. Huff.

Ha en fin uke:)

Klem

Skrevet

Har dere forresten opprettet profil? Da kan vi i såfall legge hverandre i vennelister og sende personlige meldinger.

Skrevet

Ja ja ja profil er laget :o)

Kom igjen SOL *260407*, lag profil :o)

Gleder dere dere til jul da? DET gjør jeg :o) Er nå sykemeldt helt denne uken, fri neste og så legesjekk over nyttår.. har hatt noen dager med bare smerte og verk og dermed humør deretter... hodepine og sliten .. men håper det kommer seg i løpet av julehelgen.. klem

Skrevet

Jeg gleder meg til jul, håper jeg får tid til å slappe av litt. I dag har jeg ryddet masse på jobb, bl.a. fylt opp papirsekker med masse brosjyrer og stæsj som jeg vil ha bort. Hver gang jeg har dratt en papirsekk uti gangen låser deg i rumpa (eller et sted i nærheten). Jeg burde sikkert ikke gjøre det, men jeg ville gjerne rydde da. Jeg skal til legen i morgen, men det blir mye stoffskifteprat, det er nødvendig nå! JM igjen 8. januar. Gleder meg til det, har ikke vært hos henne siden i slutten av oktober.

Hvordan går det med deg, Strålende? Håper formen er stigende.

Klem

Skrevet

Formen er bedre nå når jeg ikke jobber i det hele tatt.. tror jeg stresset litt ang jobb og dermed ble jeg vel ekstra sliten... Men nå bare gleder jeg meg til jul.. kjøpte meg snekkerbukse i går hihi og den er faktisk utrolig god å gå med ..men litt stor enda da, men men ... Syns jo faktisk at dette med profil og direkte meldinger til hverandre var genialt.. og jeg fikk en fra en annen som er akkurat som meg ang førstegangsgravid, venter jente og samme termin, tror vi var like gamle og, DET var koselig-... Har likom ikke noen andre rundt meg her som jeg har kontakt med som er gravid.. det er flere, men jeg snakker liksom lite med de..ikke det samme :o) Kjekt her da :o)

Gleder meg til å se på vogn med samboer en dag og..alt er gøy hehehe

En venninne fikk baby i dag, liten jente,,,tatt ved keisersnitt og hadde lagt så lenge trangt i seteleie at de kunne ikke strekke ut beina og måle hennes fulle lengde, stakar liten.. men at stod bra til med mor og barn :o) Klem fra en glad Strålende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...