Skåpmusa Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hjelp!! Skal ønske meg en trille til jul, men hvem av de to??? Noen som kan hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 carena easy... Kåret til årets kjøp i 2005. Mye større kurv og lun og god liggestilling. Blir litt bredere en lux, men kortere.
Aprikose Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg kjøpte en carena easy, men den knirker og hjulene er svært tunge å svinge med. Har brukt den ute i byen et par turer, og etter det var den helt tragisk. Er dette vanlig? -er den kun beregnet på innebruk på kjøpesenter? Har prøvd å smøre den, men den er like ille. Kjøpte den desverre brukt, så det er ingen klagemuligheter heller... Men vognen er svært lite brukt. ???
Skåpmusa Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Det sa nemlig dama i butikken også, at hjulenen knirket så.. Mange klager pga det .. Men er den topp ellers, så kan jeg leve med å smøre den.. Flere som har erfaringer med en av disse??
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har carena easy.... Den knirket fælt etter noen få trilleturer. Hadde tenkt og gå inn igjen der jeg kjøpte den og klage.. men pappa smurte den og den har ikke knirket siden, så nå er jeg ganske fornøyd med vognen, eneste er at den er litt stiv, men det er jo bare en trille, vi kan ikke forvente all verden.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 ingen abv de.. Carena er drittvogner! billig skrammel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå