Gå til innhold

Tråden for Trondeimsjenter 01.12.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er dagens Trondheimstråd her.

Tenk at det endelig er desember!!!!

Så langt er vi:

Ellie83 *HØYGRAVID*: Venter Rebekka til verden, men termin 05.01.07. Forlovet med en herlig mann som er forsker i Sintef, og vi gifter oss 16.06.07.

23 år og innflyttet til Trondheim for snart 5 år siden. Førstegangsfødende.

Lucy venter Aela 24/1: Termin 24.01.07. Første bebis.

21 år, student og forlovet. Gifter seg 07.07.07

lille_lupp får jente 23/1: Jeg er 21 år, og samboern min er 23.

Født og oppvokst i trondheim. Førstegangs. Studerer og jobber ved siden av. H

ar en gullfisk og en kattepus. Pusen heter Turbo og lever opp til navnet...

Phunk* høygravid* med nr 2 :o): 24 år, har jente som blir 2 år 22 desember og venter en gutt 25 desember

Lin86: Er også fra trondheim!:)

blir 20 år 22 desember og har termin 21.januar:)

Solrosen: er for øyeblikket på føden,venter på sterkere rier.hadde vannavg.i dag, men term er ikke før 25.des.blir liten baby påm da. To jenter fra før av.

Bridy: Jeg er 23 år og venter gutt 30.desember, håper på å gå litt over tiden (men har vanskelig for å tro d, for magen har har blitt så sinnsykt svær). Gutten skal hete Mario.

bolle i ovnen *130207* Utflyttet Trondheimsjente, som håper på å flytte tilbake til byen i sitt hjerte snart. Lider av hjemlengsel!

Vi er gravide med førstemann (eller dame, vet ikke kjønnet).

Samboer 31 år, og er ingeniør, og jeg er 29 år, sosialantropolog.

Liten2: 32 år, venter nr 2 og født og oppvokst i trønderhovedstaden!:-)

Tidelibu: 23 år og har en samboer som er 22 år. Førstegangs. Er fra stavanger, men... jeg kommer til å føde i trondheim og blir innlagt allerede i romjula. Jeg kommer til å ta keisersnitt i midten av januar, men har egentlig termin 11 februar. Min lille jente har desverre tarmene utfor magen å vi skal til trondheim for å føde og operere den lille så derfor venter vi et lengre sykehusopphold!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solrosen: Ja så klart jeg husker deg. Men tror du det er lovlig å komme hit å snike i køen?? He he. Du for fortelle oss hvordan det går når du er tilgjengelig da. Er spendt på om det faktisk ble en jente. :-)

Tidelibu: Klart du kan. Du hører jo i aller høyeste grad til her. Jeg regner virkelig med du kommer til å treffe med på St.Olavs. Sjangsen er stor i hvertfall. Jeg har termin 05. januar, med får muligens litt tidlig. Først fikk jeg tremin satt til 12.januar (ultralydtermin) men noen uker etter ble det flyttet til 05.januar (også ultralyd). Aner ikke hva som skjer. Tulla mi bare "vokser for fort". He he. Altså kommer nok tuppa mi i romjula, eller i starten på januar. Uansett hva så er jo du dær da.

Bridy: Hvordan gikk det med pepperkakehuset i går? Ble det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...