fått en flott gutt!! Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Helt utenom tema 3 tri.. Vil dere hjelpe meg, trenger noe ny musikk på kjøreturen i morgen.. Hva er di beste låtene dere vet om, kan gjerne være julesanger. Tusen takk til alle dere som orket å svare meg
Mamma Brumm Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Skulle gjerne ha skrevet deg en lang liste men vet ikke hvor jeg skal starte! Foreslår derfor den nye skiva til Amy Winehouse, har bare hørt singelen, Rehab, veldig fengende og noe de fleste kan like tror jeg. Vet jo ikke din musikksmak! Julemusikk er vrient, alt for mye irriterende men elsker Frank Sinatra/Ratpacks sine versjoner! God tur!
Mamma Brumm Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Må nesten legge til det nye albumet til Scissor Sisters også, lystig kjøremusikk hvert fall!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Julesang: Julekveld i skogen (Med den orginale mannen som synger den da selvfølgelig) Den er så søøøøøøt. Jeg synes så synd på de folka "Deeeeeeet var juuuulekveld i skogen tralalal lalala la"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå