Gå til innhold

Loise-snuppa!

Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist!

Hender jeg sniker inn på skravletråden til deg og Zoomer, så ser jeg at det går bra med deg!

Er sjuk og har mistet stemmen, så hadde ikke noe å gjøre på jobb idag gitt! Så da sitter jeg hjemme å bimmer. Skal ha gløggfest her i morra, så burde gjøre noe fornuftig men.....

Prøver fortsatt jeg! Har vært en tur i kjellern men klatrer nå. Sist pp ble to mnd lang og uten EL. Kontakta tilslutt soneterapeuten min igjen og etter et par-tre behandlinger kom TR i miniversjon. Fortsatte med behandlinger og helt utrolig så kom EL på dag 13 (snittet er ca 40).

Er nå på dag 7 og er super-optimist. Hadde rosa utflod på morran 5dpo, ikke noe mer etter det. Ser på de gamle chartene at jeg ikke har spottet/blødd tidligere enn 9dpo. Ikke skyldes det action der inne heller :) Fikk stikninger i magen samme kvelden, og de har vært der siden det. Nederste delen av magen er oppblåst, og jeg får ikke dratt den inn. Sånn var det når jeg var gravid i høst også. Noen flere symptomer? Tja, tempen er høy (men er jo sjuk da) og skjeden er 'hoven'.

Ikke bra å være hjemme, for jeg ble frista til å ta en EL test!

3.dpo var det kun en svaaaak strek, mens i dag var den nesten positiv!!!!! Tok så en grav.test som var negativ, men er jo uansett for tidlig til at den skal slå ut!

Spent her nå ja!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt fjern her jeg!

Skulle liksom spørre deg hvor tidlig du har fått utslag på både EL- og graviditets-test...jaja! Mener å huske at du fikk det tidlig med førstemann.

:)

Skrevet

Heisann mar79

Med både nr1 og nå med nr2 fikk jeg pos el test på dag10 dpo.. Og denne gangen sjekket jeg med graviditetstest 9dpo også, og den var helt blankohvit, men jeg kunne liksom ane en liten skyggestrek under det hvite, om du skjønner.. Så 10dpo tok jeg både en el test, fikk to gode streker (men ikke sterkest teststrek) og en CB som viste et flott kryss!!

Spennende hva som skjer videre hos deg nå,,, hold meg GJERNE oppdatert!!!

klem, 26+5

Skrevet

Hei!

Takk for svar på spørsmålet. Tok både EL-test og gr-test i dag. Svak strek på EL-testen (hm) og negativ gr-test. Får vel svi av en test til i morra, har nemlig igjen noen strimler. Da er jeg jo 10dpo :)

Fortsatt høy temp her, fått trifasisk skjema denne gangen. Men kan jo komme av forkjølelsen også da.

Fortsettelse følger.....

Klem

Skrevet

Her har nok julenissen vært tidlig ute...

Tror jammen i meg at det stemmer den følelsen jeg har hatt en del dager!!! Tok gr.test igjen i dag tidlig. Etter 5 minutter så kunne jeg ane noe der. Gikk i dusjen, og da jeg kom ut derfra så var det jammen i meg en svaaak strek, men uten tvil med farge!!!!!

Vet at det er veldig tidlig og mye kan gå gæli, men synes det er vår tur nå. Ikke har jeg spottet enda heller (kun rosa på dag 5), og det gjorde det jo sist!

Skrevet

Hei mar79!!

Vet ikke om du husker meg jeg?? Vi prata endel tidligere i år, og fulgte hverandre.

Nå er jeg spent på dine vegne!!:)) Jeg sprang jo fra deg sist, og nå er det er virkelig på tide at du kommer etter!!

Jeg er nå 16+5, og alt går bare bra med meg. Sliter bare veldig med hodepine. Har liksom ikke skjønt det enda jeg da at jeg har liten spire i magen. Har hele veien vært optimistisk, men har også liksom venta på at det kanskje skulle gå galt. Men alt bra så langt. :)

Skal krysse fingrene for deg jeg:)

*førjulsklem*

Skrevet

Hei Arina!

Såklart jeg husker deg! Vi har jo hatt spennende tider sammen før! Satser på at det holder hele veien nå ja! Godt å se at du har kommet helskinnet over 1.tri! Jeg kommer til å kreve tidlig UL-denne gangen. Må bare få teste litt mer først :)

Klemmer tilbake

Skrevet

Jeg fikk også tidlig UL denne gangen. Men det var nok fordi jeg knakk sammen på 1.kontroll til legen. Hehe, ganske komisk å tenke tilbake på nå, da legen satt der helt paff og ikke skjønte noen ting. Og jeg gråt og gråt da han spurte hvordan jeg hadde det. ;) Hormoner i sving da skjønner du:-D Men fikk UL samme dagen jeg da, og alt i skjønneste orden.

Nå har jeg endelig kommet så langt at jeg skal på UL neste uke, og gleder oss kjempemasse til det. Det jeg kanskje gleder meg mest til er at sambo kanskje skjønner det mer da, at det er èn der inne. Han har vært veldig redd denne gangen, og det tok laang tid før han i det heletatt ville snakke om det. Men nå ser han jo at magen vokser og vokser!:)

Skrevet

Spennende med UL da!

Blir nok litt mer virkelig for pappa'ene da tror jeg!

Lurer fælt på om det er mulig for meg å få UL før jul, og om det da er mulig å se noe hjerteslag. Har nesten litt lyst til å vite det før vi forteller for mye, men ikke så lett å holde det hemmelig nå som folk vet at vi prøver....

Gleder meg til å kjenne magen vokse, må bare passe meg for ikke å ese ut pga det ønsket, he he!

Skrevet

Så gøy mar79!!!! Dette ser bra ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drister meg til et forsiktig GRATULERER jeg.. hihi,, dette fortjener du...

Nå må spiren sitte fast og IKKE komme ut før om ca. 8mnd ;)

Kjempespennende.. Satser på enda sterkere test i morgen/ eller onsdag... Jippi,, jeg tror du er gravid ja!!!!

Klem

26+6

Skrevet

Tusen takk Loise!

Testa igjen i dag, men streken var faktisk svakere i dag, kunne såvidt skimte den. Var vel mer konsentrert urin i går, også er det jo veldig tidlig. Ingen spotting her, det er jo unormalt og dermed et godt tegn!

Nå SKAL det spire i 8 mnd her ja, bestemte meg da jeg fikk EL at NÅ skal det skje.

Skal holde deg oppdatert :)

Skrevet

Julenissen HAR virkelig vært utpå!

CB-digital viste idag "gravid", så da er det jo ingen tvil!

Sist gang spottet jeg jo fra dag 9 og utover, nå har det ikke kommet ei dråpe brunt eller rødt. Tar det som et godt tegn jeg :)

Vi snakkes!

Klem

3+5

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE MAR79!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippiiiii,, *danse på bordet* Nå ble jeg gla altså!!!! Så herlig,,,,

Du fikk tidlig julepresang av julenissen i år du *blunke*

Kose deg masse,, og fortsett å skrive til meg,, Jeg går over til 3 trimester på tirsdag,, men skal holde et øye etter deg!!

Klem fra Loise, 27+1

Skrevet

Tusen takk!

Snikbimmer på jobben, og da er det ikke så lett å få skrevet noe!

Skal følge med på hva som skjer med deg også, nærmer seg jo slutten snart!

Klem,

Skrevet

hehehe,, snikbimmer du? Lett å bli avhengig av BIM gitt...

Kose deg masse.. håper formen din blir fin fremover!!!! *krysse fingre*

klem, 27+2

Skrevet

Da tusler jeg over til 3trimester... Tenkte du skulle få beskjed ;)

Formen er fin, og jeg har tillatt meg å bli litt sykemeldt... så nå skal jeg jobbe 3 dager i uken i stedet for 5 dager.. Helseansvarlig på jobben hadde sin månedtlige samtale med meg i forrige uke (de følger meg så fint opp på jobben atte) Og da sa hun at jeg hadde vært flink som gikk i 100 % så lenge, men at jeg ikke måtte presse meg.. At jeg burde ta mere hensyn til meg selv nå.... Og jeg følte at hun hadde rett og at jeg burde lytte til kroppen mere.. Så nå får jeg roet ned tempoet litt og fått slappet litt mere av.. Det skal bli godt..

Ha en fin uke...

28+0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...