Gå til innhold

Då var eg plutseligt i desemberklubben.....

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde termin i går, har hatt ei fæl natt med kynnara og vondt i korsryggen... Eg hadde tru på at det skjedde, at det ville bli ein 1. desember unge, men den gang ei... Etter å hatt kynnara ifrå 1 om natta til 3.30, så klarte eg å sovne, med andre ord kynnarane var ikkje så sterke lengre...

Dette er vår 2.mann, har ein gutt på 2 år og 4 mnd.! Me venter alle i spenning på kor tid den lille vil melde sin ankomst, og venner og familie tipper i øst og vest på kva slags kjønn det er... Me ville ikkje veta denne gong hellar!!

Sist gong fødte eg 4 dager etter termin, då gjekk slimproppen om morgningen, og riene begynte om ettermiddagen, og tidlig morgnngen var han ute!! Ennå har eg ikkje set snurten av noko slimpropp, ganske teit igrunnen.... Venter på tegn, at noko snart skal skje.... Er igrunnen ganske klar, og håper at det ikkje vil drøye så altfor lenge!! Var hjå legen i går, og der sa ho at antagelig skjer det i løpet av helga, hovudet er festa, og magen har sunket veldig dei siste dagane.. Så får me sjå om legen for rett....

Har hunget opp julegardinen, stjerna og stakene står klare i vinduet!! Høyrer litt på julemusikk, det er snart JUL!!!!!! Men får ikkje akkurat noko julestemning av dette været.... Regn...regn... og atter regn.......

Ha ein fin dag!!!:-)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...