hopefullgirl83 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei, jeg er 23 år,kjæresten 24 Bor i oslo og er veldig snill vi har nettopp begynt å prøve på PP1 vi ønsker oss en liten engel mest i verden og vi tror den er på vei Hva tror du =)
nattinatt Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hallo vennen Ja det trur jammen eg og he he.Lykke til
Elastica Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg fikk faktisk også inn vibrasjoner på at dere er heldige :-) Lykke til!!
minengel Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 ååå så hyggelig å høre Ble så glad nå vi:D Gleder meg så utrolig til å se de to blå strekene Jeg kan ikke tenke meg en mer fantastisk jul enn med vårt lille vidunder i maven.. Jeg vet det nok ikke er lett, men er det noen som kan si noe om når en test vil bli positiv og kjønn? Stor klem fra LYKKELIGE håpefulle oss
hopefullgirl83 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2006 Det er min brukerkonto som viser innlegg som "min engel" men det er fremdeles meg Hopefullgirl83 Venter spent på svar. Syntes dette er utrolig facinerende! Ha en god lørdagskveld alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå