Gå til innhold

Grattis alle 1.desember jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har dagen kommet! Hvis ikke alle 1. desember jenter har sneket i køen er det noen av oss som har veldig spennende dager i vente. Og for alle andre så er jo dette vår måned! Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk, i lige måde!! :-) jeg storkoser meg over at det nå er DESEMBER!! jippi!

Skrevet

Ja gratulerer til alle med termin i dag. Og gratulerer til alle som kan si med sikkerhet at de føder denne mnd... Det kan dessverre ikke jeg. Kan like gjerne få januarbarn. Grr..

Skrevet

Du føder til jul du Moniken! Det er jeg helt sikkert på:)

Skrevet

Ja, grattis til dee med termin i dag :-)

Og til alle oss andre, fordi det er vår måned.... om vi føder i januar eller i desember så er jo desember mnd vår ;)

Skrevet

Det håper jeg inderlig! I dag er bena som to tømmerstokker; tykke og så inne h....... stive. Og så har jeg bare vært kvalm i dag. Stakkars barna i klassen har fått gjennomgå for min korte lunte i dag. Takk og pris for at det bare er en uke igjen på jobb!

Sånn, det var nok syt.

Skrevet

Jeg er jo bare i uforskammet god form! Håper ikke det betyr at jeg ikke føder før om lenge. Men tok siste bilde av magen i går og fy f... så tjukk jeg har blitt i ansiktet! Er det ikke noe som kalles fødeansikt?

Skrevet

Jo det er visst det. Men det føler jeg at jeg har hatt i mange, mange uker. Har sjelden følt meg så stygg i trynet som nå. He he, hva vi må gjennomgå.

En time til nå, og så er jeg ferdig med dagens undervisning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...