Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Vi har fortsatt mange navn på lista. Vi venter en gutt som er halvt norsk, halvt asiatisk. Hvilke navn vil passe best? Matteus David Leo Haldor Axel Felix Philip William Tobias Benjamin Lukas Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Topp tre: 1) Isak 2) William 3) Philip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Liker: Matteus David Lukas Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Axel, Isak og Tobias synes jeg. Men kjempefine navnevalg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #5 Del Skrevet 2. desember 2006 Disse navnene tror jeg vil passe best Matteus Leo Felix Isak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #6 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg må stemme på Leo, Lucas eller Isak!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #7 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg liker Leo best. Deretter Benjamin. De andre navnene liker jeg ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #8 Del Skrevet 4. desember 2006 Matteus - bibelsk David - bibelsk, kjedelig Leo - fint Haldor - litt gammelmodig Axel - klassisk, pent Felix - fint Philip - litt sossete William - litt sossete og oppbrukt Tobias - oppbrukt Benjamin - fint Lukas - oppbrukt Isak - oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twins i magen <3 Skrevet 5. desember 2006 #9 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes Felix eller Philip passer best når jeg ser for meg en halvt norsk og halvt asiatisk unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå