mammaen til skatten Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Dere med guttebabyer- hvilken type bleier bruker dere? Minsten bruker Libero, men han tisser seg ut gjerne flere ganger om natta. Er Pampers bedre?
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 spørs vel hvor liten babyen er å hvor små bleier du trenger da..? vi brukte libero til jenta vår som er snart 2 nå... og var fornøyd stort sett hele tiden med henne (kom avogtil sånne gule morsmelks sprutbæsjer som kom utenfor da, men da prøvde vi skifte til pampers uten at det var noe bedre..) Denne gangen fikk vi en gutt for 3 uker siden, og prøvde pampers til han, men personlig synes jeg den ble for plastikk... vanskelig å feste på og kjennes mer ubehaglig ut... Så etter en pakke pampers var det kjapt tilbake til libero igjen ja!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Passer du på at tissen ligger nedover og strammer du bleia skikkelig?
Herkules Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 kommer ann på størrrelsen. Først var libero newborn best så sleit vi med libero på neste strrelse(turkis) Da hadde vi litt pampers.(gul tror jeg) Stølsen større så har libero funket(orange). Pamper (nr5)funka ikke men har mest brukt Lidl Definitivt best her.
animal Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Nå har ikke jeg guttebaby, men slenger meg likevel på det asterixa sier over her. Man er gjerne litt forsiktig i starten, er jo redd for å skade disse skjøre småingene. Kan også være lurt at beina ligger langsmed underlaget når du strammer bleia, har de beina opp så blir det fort en glippe ved magen når de slipper beina ned igjen.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Coop sine funker bedre enn både libero og pampers sine her da :-)
Tiddelidu Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har akkurat gått over til pampers active fit nr 3 (tror den heter det) til min guttebaby for libero sine lakk i sidene etter en natt. Etter jeg byttet merke er han tørr hele natten (12- 13 timer)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Kanskje du skal bytte til en større bleie om natta?Større bleier har mer "overflate" som suger til seg væske:O) Hvis du er bekymret for at han har det ubehagelig da han blir våt ville jeg hatt på han ull,han er fortsatt våt,men ikke kald:O)
-carina- Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har en slank gutt. Til han så var Pampers best i de to første størrelsene (da prøvde jeg kun Libero og Pampers). Nå (tredje størrelse) er Libero best (også prøvd Pampers og Coop). Det er jo bare å prøve seg frem... )
Mathoka Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Jeg sverger til libero. Har aldri tisset igjennom der. Brukte pampers til å begynne med, men likte ikke lukta og dersom han bæsjet litt og vi oppdaget det en halvtime etterpå så hang bleia og bæsjen fast i huden (var de første ukene etter han ble født da, kan hende jeg hadde vært fornøyd nå). Prøvde Coop sine bleier, men aldri mer!!!I løpet av en uke tisset han igjennom fire ganger...Nei, holder meg til libero, men det er vel forskjellig hva som passer best til disse små, tenker jeg... =)
*Kleopatra Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 Libero lakk som en sil her, klissvåt flere ganger om natta. Pampers active fit derimot, holder han helt tørr. Veldig god bleie, med stretch og greier.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Enig med Bianca. Pampers Active Fit er det som må til på små nattetissere. Når han blir litt større, kan du sikkert bruke Libero hele døgnet uten at han blir våt på natta.
Raffna Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har guttebaby og bruker First Price. Bruker av og til Libero, har også prøvd Pampers. Alle har egentlig funka greit, så da blir det First Price siden de er billigere enn de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå