Gå til innhold

Hei, kan noen av dere spå damer please se hit litt? :o)

Anbefalte innlegg

til mandag skal jeg ringe sykehuset å kjefte å smelle. Ei her inne har nemlig sett at vesla mi kanskje kan ha en muskel sykdom. Jeg syntes det er helt SYKT at legene ikke har tenkt på dette før. PGa hun er slapp i kroppen,ikke holder hodet selv osv.

Det jeg lurer på er: Tror dere jeg vil bli hørt? Eller må jeg i en skikkelig kamp for å få dette igjennom? Jeg føler at jeg ikke blir hørt :S å da blir dette en veldig hard kamp. Håper virkelig på svar!!

Jeg er født: 190886

Vesla er født: 100506

Om det hjelper noe :o)

Stor klem fra oss

Fortsetter under...

Unnskyld det innlegget. Var min MOR som skrev. Siden stod oppe å hun skrev inn. Fy søren å frekk. Å ja, hun har fått hørt det :@ hun har ikke noe med å gå inn å skrive slikt. Men ble litt spak da det kom opp min signatur. For det viste hun ikke! Sorry alle damer :o) Håper fortsatt på svar om det første innlegget der oppe..

Herlighet, unnskyld, men hvilken mor sitter og henger ut sin datter på den måten, når ho selv er redd for sitt eget barns helse? (det var til din mor Maya) Det går an å bruke nøtta man har fått tildelt.

Og over til deg Maya.. Jeg ble veldig provosert av din mors handling over her.. en spådom er ikke 100% sikker, men ingen av oss lyver om det vi ser her. :)

jeg ville stått på å fått de t å sjekke det! :)

Hei :-)

Som mor vil jeg si at alle bekymringer du har i forhold til barnet ditt BØR bli tatt på alvor og fulgt opp -så stå på krava og forlang en skikkelig undersøkelse! Når det er sagt ville jeg ikke nevnt at du er bekymret på grunn av en spådom for det er nok veeeeeeeeeldig mange som ikke har noen tiltro til slikt.

Men du har krav på at de tar barnet ditt og deg på alvor!!!

Lykke til !!!

Takk for svar, å jeg skal stå på !! Må få dem til å sjekke alt dem bare kan. Men dem sier de har gjort det. Men det tror jeg ikke! Jeg ble kjempe sint på mamman min som skrev sånn. hun vil nok bare at jeg ikke skal gå inn her å spørre om slike ting ang datteren min. Men det har ikke ho noe med. Jeg må da få lov å spørre om ting jeg lurer på.

tusen takk for svar :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...