Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hjertet slo.. den var så liten!!! Er så glad!! Alt er bra og den koser seg i livmora til mamma. Jeg er 6+1.. akkurat det jeg selv har regnet ut.

Tenk at jeg fikk se det lille hjertet. Det slo så fint og sterkt at hele kroppen hoppa:):)

Gynekologen sa at den var 6.1 millimeter ca. Jeg fikk bilde også;)

Nå er jeg letta og skal bare glede meg fremover!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos så kos.. gjorde akkurat det samme i går, er like langt på vei også, men min var "bare" fem millimeter. Artig ja! Men huff, glemte å spørre om å få bilde, trodde de villa ha det sammen med journalen jeg.

Skrevet

Hipp, hurra, Maria!

Så hyggelig! Det er jo bare helt utrolig det som foregår inne i magene våres:-)))) Helt ufattelig. 6.1 millimeter og med et bankende hjerte! Helt umulig å forestille seg at det går an.... Kos deg og tenk gode tanker. Er det noen spesiell grunn til at du gikk på tidlig ultralyd?

Skrevet

Tusen takk!!! Jeg gikk tidlig fordi mamma mista 7 ganger. Så jeg trengte å bli litt beroliget!! Det kostet 750 kr, men så verdt det!!

Skrevet

åååå så gøy! Det skal jeg gjøre også, det er helt sikkert!

Skrevet

Så bra at alt står bra til:-)

Jeg var på UL da jeg var 8 uker på vei (er nå 11 uker)og så hjertet banket som bare det Min var da 16mm stor... ikke store klumpen og helt utrolig å se den på bildet på skjermen.... Kjempe gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...