Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Gutten min på 10 mnd våkner å kjennes kald ut på natta. Har lagt et fleecepledd under han, i tillegg har han pysj, pose, dyne og et fleecepledd over der igjen, alikevel så virker han kald. Er ikke så fan av lammeskinn jeg da ( flådd pels av et lite lam synes jeg høres litt brutalt ut...) Så lurer på om hva dere som ikke bruker lammeskinn i senga bruker?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 har hørt om de som legger sånne sitteunderlag under lakenet.. det blir lunt og godt! ellers ville jeg kjøpt ei tykkere dyne og hatt det varmere på rommet!
Herkules Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Hei Jeg tror kanskje fleece kan være et dumt valg det er et syntetisk matriale det puster ikke og om manblir varm kan man bli klam og deretter kald. Det finnes flece i bommull tror jeg. respekterer ditt valg ang. saueskinn men ville bare si at det fakttisk spises sau i motsetnig til mink og rev ol som blir flådd til pels. Kanskje du kunne finne noe i ull til ham? både til å ha i sengen og som klær. Ullpysj er favoritten er i huset Håper du finner ut av det
animal Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Ull nattdrakt er tingen. Eller du kan kjøpe slik nattpose som er litt god og tykk, slik som de bruker til urolige barn som sparker av seg dyna. Lillemor er god og varm om natta, selv om vi har det kaldt på soverommet. Men hun ligger jo på lammeskinn da ;o) Jeg har en slik tynn pose til henne så hun ikke skal sparke av seg dyna, i tillegg har hun deilig og varm dundyne.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Viss du ikke spiser kjøtt så forstår jeg valget ditt, men om du gjør det så er det jo bedre at hele dyret blir brukt vel?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Hva slags dyne har du? Syntetisk eller dun? Isåfall anbefaler jeg deg å putte på han ullpysj og investere i en dun dyne (hvis du ikke bruker det) Luke bruker det,uansett om dyna ligger nede på knærne så er han var på hendene:O)
Tiddelidu Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Lillegutt bruker ullbody under ullpysj, ligger på lammeskinn med dyne over. Høres kanskje mye ut, men han har aldri dyna over armene, og da blir overkroppen kald hvis han har mindre på seg. Men med dette er han varm og god.
fire i familien Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Ullteppe under ham i senga. Og kanskje han kan ligge i sånn babypose ( du trenger ikke binde ham for det) Min ligger i foret pose og er god og varm. Han var kald før jeg begynte med posen. Har pysj innerst da...
kezz Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 ullpysjamasen fra NØSTEBARN har jeg til tassen min....den er kjempe god!! alltid perfekt tempratur!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 Vi er feldig fan av ull. Tulla sover i ullpysjamas, med et ullteppe under seg. Over seg har hun helst en dun-dyne...men nå er den lille dun-dynen for liten og siden vi har arvet en større syntetisk en så bruker vi den. Heldigvis ikke kjempe kaldt hos oss (i Bergen) om vinteren. Vet at man også kan få kjøpt overmadrasser og dyner i ull om man foretrekker det bl.a. p.g.a. allergi. Alternativt har du kanskje en god vognpose. Hva med å legge ham i den?
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Vi har ullpysj fra nøstebarn - han blir klam i bomullspysj. Den er ganske dyr - men trenger ikke vaskes oftere enn om den er skitten forde ubehandlet ull er selvrensende - og da trenger man ikke mange pysjer - vi brukker bomulsspysjen bare innimellom når ullpysjen er til vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå