Gå til innhold

Juni: Åh, for en FANTASTISK natt!!!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Hun sov fra 1930 til 0630 - ammet - og deretter til 0930!

(Måtte putte inn smokken to ganger uten prob)

 

Jeg fikk altså sove 7 timer sammenhengende!! DET er utallige måneder siden sist.

 

Aner ikke hvorfor det gikk så bra? Dagen i går var ikke annerledes enn andre dager. Og jeg er fullstendig klar over at det er et engangstilfelle, gidder ikke en gang håpe på en slik natt til.

 

Men digg var det, og jeg er et nytt menneske i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig! :) Flinke jenta de hehe Kan jo krysse fingrene for at det fortsetter :) En gang må hun jo begynne å sove natten gjennom, så kanskje, bare kanskje det begynte i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå deilig da:) Noen extra timer sammenhengende søvn gjør virkelig e med kroppen ja:)

 

Gutten min var ganske så flink i natt han også...sov fra ca 19.30 til 04.30, da fikk han mat og sovnet igjen med en gang og sov til 07.45:) Det var så ubeskrivelig deilig...men som deg så tør jg ik håpe på at dette er en ny rytme:) Men krysser fingrene som bare det;)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få høre hvordan det går med Mathias i morgen også :)

 

Nå har jeg lagt snuppa her 19.30 i dag også. Det er egentlig ganske tidlig i forhold til før. Jeg vil ikke håpe, men gjør det allikevel... Må bare prøve å ikke bli skuffa hvis hun krever mat kl. 24.

 

Kanskje dette egentlig er tidspunktet å starte avvenning, hvis hun skulle våkne? Rett og slett ikke gi henne mat...? Nei, jeg vet ikke, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis:)

Kommer sikkert til å bare bli bedre og bedre! Jenta vår startet med en og annen "hel" natts soving, for å så falle tilbake til gamle vaner med flere amminger pr natt.

Men nå ser det ut som 2 grøtmåltider pr dag + eget rom har gjort susen. Håper vi da....;) sover hvertfall jevnt over bra om natten foreløpig.

 

Kanskje hun ikke trenger avvenning i det hele tatt, og finner rytmen sin selv?

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...