Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Han har sovet i HELE natt,la seg vel ikke før rundt 20.00 da,men sov i sin EGEN seng (vel og merke sin egen seng,lenge siden det ja) helt til 7.30 i morges,var inne en gang for å gi han smokken i går kveld,så da han våknet i morges,kom han inn til meg,og sovnet med en gang. Stakkars sikkert utslitt etter all sykdommen. Så jeg stod opp kl.09, og laget frokost til han,fant frem klærn,ordnet meg selv,og vekte han,så fikk han åpne adventskalenderen og spiste frokost,og var i bhg. litt over 10 =) Ringte bhg og sa ifra at han kom,men ikke før litt senere,og var helt i orden det =) Der sprang han rett i armene til begge bhg.tantene, og fikk klemmer av de andre ungene =)) *smeltet litt da ja* Så fikk jeg vite at de skulle male føttern hans og ta foravtrykk,for det hadde de gjort på mandagen og siden han ikke var der da,skulle de gjøre det idag,også skulle de lage pepperkake hus idag =) Så litt godt at han kom seg i bhg i dag da =) er jo tross alt 1.des. =) Da jeg gikk fikk jeg masse bilder og tegninger han har laget og en fisk utskjært i papp med sånne "perle" ting på,såååå flink han er =))) Så idag skal jeg hente han litt tidligere,tror jeg..hehe,litt godt å være hjemme alene også,hehe,og har 1000 ting som skulle vært gjort hjemme,men henter han vel i 14-15 tiden =) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7305497-april-da-er-lillegutt-i-bhg-for-f%C3%B8rste-gang-denne-uken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå