Gå til innhold

helt utenom tema men: angående julebord, håper på noen synspungter..

Anbefalte innlegg

Jeg venter baby den 30 desember, så jeg er jo høygravid kan man si, MEN jeg er IKKE bedt på julebordet til jobben..

Er det normal prosedyre å ikke be vedkommende fordi man er gravid???

Jeg er jo bedt med på sambo sitt julebord..

Synes det var litt merkelig...

Fortsetter under...

Hos oss blir alle bedt på julebord om man er i permisjon, sykemeldt eller hva det skulle være. Det er vanlig høflighet spør du meg.. at du er gravid er jo ingen hindring..

Hadde blitt fornermet, jeg!

Jeg syns det er rart du ikke er bedt med. Jobben min skal ha julebord i kveld og jeg skal være med, slev om jeg har termin om en uke. Men har funnet ut at huleboeren inne i meg har tenkt til å være der inne en studn til så da får jeg være med ut å få tia til å gå heller da.

Hadde nok blitt skuffa om de glemte meg ja.

Annonse

Det er ikke bra!!!!!

Du er jo ansatt selv om du er i permisjon..... kjmepe dårlig gjort!! Jeg hadde tatt det opp med sjefen, eller den ansvarlige for julebordet, og spurt om det var noen spes grunn til at du ikke blir bedt- og fortalt hva du syns om det!!

Selv om du kanskje ikke hadde vært i stand til å dra så synes jeg du skulle bli bedt ja...

Jeg er også litt skuffet over at ikke jeg har fått innbydelse til julebordet, vanligvis henges det opp oppslag på jobben så melder en seg på, men jeg er jo ikke der. Hadde nok ikke dratt uansett, men synes jeg kunne blitt tenkt på og fått en liten invit.. Men er vel det de tenker, at jeg orker neppe dra. Kanskje det er slik din arbeidsgiver også tenker.

hei:) jeg har heller ikke blitt bedt me på julebordet til jobben.. spurte ei venninde som jeg jobber med hvorfor, og hun sa at hu hadde hørt at siden jeg var i permisjon og siden terminen min var 17 desember så ville de ikke be meg med.. julebordet er i morgen.. så ble litt lei meg...

går jo ihvertfall ann og invitere oxo kan jeg ta avgjørelsen om jeg orker el ikke...

klem

Ikke riktig, spør du meg.

De har sikkert tenkt at du ikke orker, men du burde absolutt blitt bedt, slik at du kan avgjøre det selv !!

Jeg ville ringt og spurt om det stemte at jeg ikke skulle få komme.

Hos oss har vi julelunsj i arbeidstiden, men jeg håper da å bli invitert, selv om det spørs om jeg klarer å gå - skal jo ha KS om 6 dager....

Hvis det blir like oppunder jul, og formen er god, så skal jeg ta med junior og ta meg en tur.

Hei.

Jeg er daglig leder og medeier i en privat bedrift, og må si at jeg synes det virker lite gjennomtenkt å ikke invitere deg på julebord.

Jeg har selv termin 30. des, og bedriften har julebord 8. des. Så fremst jeg er i form, skal jeg selvsagt delta. Dette selv om jeg har vært 100 % sykemeldt den siste måneden, og at det er kommet en vikar i min stilling. Også de ansatte har gitt uttrykk for at de håper at jeg skal delta, noe jeg setter stor pris på!

Synes du skal ta kontakt med bedriften, og høre om de har "glemt" å invitere deg. Det er god personalpolitikk å opprettholde en best mulig kontakt mellom bedriften og de ansatte, spesielt når mennesker er sykemeldte, i permisjon eller liknende.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...