Gjest Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Eller er det den dagen det starter ordentlig?Noen som vet?
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Tror ikke spotting regnes som mens nei. Tror første dag er den dagen med frisk blødning, nok til at man må ha bind/tampong.
Franzen Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Dette lurer jeg egentlig på også. Jeg "spotter" brunt blod/slim (sorry detaljer) i 4 dager før mensen plutselig setter inn den 5. dagen med masse friskt blod, menssmerter og hele greia. Og da varer det gjerne en drøy uke - fra dag 5 altså. Er ikke dette litt lenge? Har gjerne mens-smerter før jeg begynner å spotte - for at de så blir borte frem til dag 5. Jeg har stabil syklus på 30-31 dager (friskt blod ca 1. hver mnd). Skal jeg regne EL-dager fra jeg begynner å spotte eller fra jeg får friskt blod på dag 5? Noen fler som har det sånn?
Lille jente Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Spotting regnes IKKE som mens. Du har frisk blod i, og (sansynligvis) menssmerter for at det skal regnes. Jeg spotter også i 3 dager, og deretter får jeg mensen i 5 dager, så tror ikke vi er unormale )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå