Vero76 - 30.11.05 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 ...for i morgon fyller sneipen 1 år, og det vert vel neppe tid til så mykje dibbing på bursdagen hans. Så i dag takkar vi for oss. Rart å tenkje på at det er under to år sidan eg hadde hus, sambuar og jobb i ein annan by - no har eg annan jobb, annan sambuar og anna hus ein annan plass - og ein eittåring! Slik går det når ein ikkje passar seg;). Sneipen vår var altså langt frå planlagd, han vart til ein månad etter at sambuaren og eg vart saman. Så det var ikkje fritt for at eg var nervøs for korleis det skulle gå, med forholdet, huset, babyen og livet generelt. Såg mørkt på å flytte tilbake til heimbygda, trudde studia kom til å gå i dass, og var langt frå sikker på at eg var klar for mammarollen. Men alt har gått så utruleg bra! Forholdet vert berre betre og betre, huset tek til å kome i orden, studia gjekk bra, og ikkje minst: vi har verdas aller nydelegaste, snillaste, blidaste, livlegaste, søtaste herlegaste gut. Og i morgon vert han altså eit heilt år! Det er både og fantastisk og vemodig. Gleder meg slik til resten av livet hans, og frydar meg over alle framskritta han gjer, men samtidig er det trist at babytida snart er over. Men no kallar pliktene! Ha ein fin dag, folkens!
-carina- Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Er det ikke rart hvilke spennende vendinger livet tar i blant... ) Gratulerer så mye med dagen til den lille og så sees vi på småtroll 1-2 år om 7,5 måned!! ,o)
MintCondition Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Tenk det, ett år! Vi kommer snart etter (ja, ikke før i januar da...). Merker at det er mindre som "fenger" på småtroll 0-1 nå enn da Guro var nyfødt, lurer ikke så mye på ting om amming, grøtstart og nattesøvn lengre Så blir vel riktig å bevege seg over på 1-2 om ikke lenge! Vi ses Og gratulerer med dagen til Trygve, hipp hipp!
Luca Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Gratulere med dagen!! Kjenner igjen den følesen at ting har gått fort ja, sambo og jeg hadde to barn sammen da vi hadde vært sammen i 3 år vi....så syns det gikk rimelig kjapt. Snålt hvilke vendinger livet tar..... Ha en fin dag i morgen, og siden jeg har barn i flere aldere suser jeg litt innom alle småtroll-forumene...men det er jo her jeg holder til da.-) Men føler det som Marthe-mor sa i et innlegg, begynner å bli klar for andre temaer. Så sees nok på 1-2 ågså:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå