Gå til innhold

Liv i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på dette med liv fra babyen i magen..

Det svinger mye her, men vanligvis kjenner jeg noe aktivitet ca. 3 ganger daglig. Det er jo blitt så fokusert på at en skal telle bevegelser i den siste tiden, men det orker jeg ikke. Jeg fikk komme inn til føden for en ukes tid siden, for da hadde jeg ikke kjent nesten ikke noe liv på to døgn. Men, alt så bare fint ut, og hjerteslagene på babyen var fine! Jeg fikk inntrykk av at så lenge hjerteslagene var fine, så var det ikke så mye å bekymre seg over. Men, hvorfor er dem så opptatte med bevegelser da??? Jeg lurer, og er litt bekymra for babyen vår. Er i uke 31.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du syns det er lenge siden du har kjent spark så kan du jo prøve å vekke knøttet. Det mest effektive er å "dytte" på magen, eller drikke et glass iskaldt vann. Deter mye bedre enn å drikke søt saft, som noen anbefaler, fordi det tar ei stund før sukkeret går gjennom systemene til både deg og knøttet. Isvann = kjapp reaksjon :)

Skrevet

Prøvde å "dytte" på den i går kveld, men det hjalp ikke, men skal prøve iskaldt vann:) Hvordan er det med bev. til dere andre her?

Skrevet

Jeg har en "rolig" unge, er først aktivitet der når jeg setter meg ned for kvelden og slapper av. Hjelper å "dytte" litt og drikke iskaldt vann for å få reaksjon.

Jeg teller ikke spark, men kjenner liv hver dag.

Skrevet

Godt at vi er flere :) Skal dytte og ta meg et glass med iskaldt vann når jeg kommer hjem fra jobb. Mageen blir jo større og større, så babyen har det sikkert fint inni der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...