Værinne Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Lager en ny tråd... så får vi håpe at de andre som ikke har noe her inne å gjøre holder seg langt vekk.. Jeg har spurt AG om hun kommer på onsd., men hun måtte se an formen litt. Ho sliter fælt med bekkenløsning, og har det ikke så behagelig fortida. Var det kjekt på kampen i går M.?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 unnskyld meg,ikke meningen å være dum altså... Men om dere ikke vil at andre skal blande seg inn i hva dere skriver så kan dere vel prates på msn eller noe? Skjønner at det ikke er noe artig at noen kommer inn og bryr seg,men det er vel ikke så mye annet å vente inne på en slik side??? Men jeg skal la dere være i fred jeg nå.... Kos dere:)
Værinne Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Du er jo inne på noe der, håpefull25. Det er jo ikke noe i veien for at andre kan komme inn å skrive, men det jeg tenkte på er at en ikke har noe her inne å gjøre hvis en har til hensikt å lage bråk/ta opp usakelige ting. Kos deg du også
Krølle79 Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Hei håpefull25.. Skjønner hva du mener Det er bare det at vi er ikke alltid på msn samtidig, vet du, så da er det innmari kjekt å kunne skrive her inne, så får man svare når man har mulighet.. At noen kommer inn på tråden er vel ikke til å unngå, så fremover får innleggene bare komme, men det er ikke sikkert vi gidder å svare på alle.. Kommer litt an på tonen i innlegget..
Krølle79 Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 For øvrig lurt med en ny tråd.. Begynte få litt lengde igjen den gamle, så.. Uff, føler med AG.. Kjenner det river litt i bekkenet selv, så jeg skjønner godt at hun må vurdere saken Du får hilse henne så masse fra oss Så du RBK-Tufte på tv'n igår? Herregud, de er jo bare så skjønne!! ))
Krølle79 Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 hmm..? noe jeg ikke skjønner.. Den tråden "ekle innlegg" har 69 svar.. Jeg får kun lest de 39 første.. Så merkelig.. De er de eneste jeg får opp, så dvs at jeg ikke får lest de siste innleggene... Irriterer meg litt.. Ikke det at jeg tror jeg har så mye mer å komme med ifht debatten, men jeg skulle nå gjerne ha visst om jeg fikk svar på det jeg skrev.. (?) Kan du sjekke det opp for meg Roseaca? Får du opp alle?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 oki:) ville bare si det jeg,men skjønner at det er litt vanskelig når dere ikke er på msn hele tiden:) Dere får kose dere jenter:)
Værinne Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2006 Ja, blir fort litt lang disse trådene.. Skal hilse så mye til AG. Huff.. kan ikke være noe kjekt når det beg. å gå utover bekkenet. Har en del ubeahg i korsryggen, men dette blir nok lite i forhold til bekkenplager. Jeg så ikke kampen.. jeg trava i byen i går ettermiddag, og når jeg kom hjem så tok jeg meg et bad:) Jeg prøvde flere mammatopper, men fant ingen:( Skal jo på julebord neste fredag..
Krølle79 Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Skal på julebord ikveld, jeg.. Litt dårlig med klesutvalg i skapet, men det får nå gå på et vis.. Skal til frisøren om en time.. Det blir godt.. hodebunnsmassasje... mmm....
Værinne Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2006 Ja, det ser ut som om at jeg får opp alle innleggene, Krølle. Jeg vet ikke hva som kan være galt hos deg..
Værinne Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2006 Dårlig med klesutvalg her også, men det hører nok med i disse tider... Høres herlig ut til frisøren da.. Kos deg på julebordet
Krølle79 Skrevet 2. desember 2006 #12 Skrevet 2. desember 2006 Hadde det kjempemoro på julebordet, da Det ble da faktisk et par runder på dansegulvet også, og DET var morsomt.. Flere av mine kollegaer som tok den heelt ut.. Jeg lo så jeg grein!! ) Hadde selvsagt grufult vondt i kroppen da jeg kom hjem i natt, og selv om jeg var rimelig kadaver da jeg våkna og måtte ligge en time i badekaret i formiddag, var det jammen verdt det! ) Håper dere også har hatt ei fin helg så langt
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 Hei og hå! -Sikker deilig å slå ut håret Krølle. Jeg var jo på julebord forrige helg, men som sjef på avdelinga + at en e gravid, så bli det ikke om å gjør å slå ut håret nei.. Æ gjor det for 2 år sia.. og trur du itj dæm tok bilda av sjefen i action.. Tenke mæ om 2 ganga neste gang.. hehe Til helga e det gubben sitt firma som skal ha julebord. Da drar vi til Oppdal for hele helga. Bli ikke det samme i år, siden en e på tjukken.. men sånn e det no bare.... Ikke så begeistra for alle fulle folk som skal "ta" på magen...... Gler mæ til mat og eget soverom æ!!
Tinepia Skrevet 3. desember 2006 #14 Skrevet 3. desember 2006 Hei, hei... Forstyrrer litt jeg Mars-spire74: Hvis jeg får det til tar jeg gjerne en kopp kaffe med dere Onsdag. Krölle: Takker for forklaringen av det som skjedde på Tregården, misforståelser er tydelig "rota til alt ondt". Ha en fortsatt fin 1 Söndag i advent!
Krølle79 Skrevet 3. desember 2006 #15 Skrevet 3. desember 2006 Ja, det va godt å slå ut håret, sjøl om det verka uti hårtuppan etterpå.. Heng i enda, og det gjør det nok en dag eller to te, men det får bare vær Tja, kan da bli liv på Oppdal sjøl om du e svanger, da... Hehe.. Du får rist det du klare da, veit du.. Bare så synd at skamvettet ikke forsvinn når man e edru... Blir brått mer "shaking" når man ikke e det.. Men det e det vel kanskje to år gamle billedbevis på..??? )) Tinepia: Så koselig at du har lyst te å bli med og ta en kaffe, da Du har fått med dæ kor/når det e? No e adventstjernan og -staken i vinduan, og julekalenderen te jenta hengt opp (ho kjæm i morra), så etter at kalendergavan e pakka inn, kan vi gå jula i møte
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #16 Skrevet 3. desember 2006 Her har vi laga nissa i hele dag, samt vært å spist ribbe i Tregården. Synes det e merkelig at ungan må kjøp voksen posjon julemat æ ja.. "vi har ikke til små barn.." Det e vel bare å plukke vekk litt det da.. så det ikke bli så my?? Nei, så dem gikk for voksen pris i kveld.. -da har vi opplevd det å. Vi ska treffes på Bare Bær ons kl 18? Eller var det bar og bær, bær og bar?? Hjelp mæ.. Håpe du får til å kom da liiten.. det e no ikke så ofte vi treffes...
Tinepia Skrevet 4. desember 2006 #17 Skrevet 4. desember 2006 Fått det med meg nå Får se om samboer kan sitte hjemme med 3 åringen på Onsdag da, han snakket om litt overtidsjobbing den uka her... Hvis jeg ikke dukker opp får dere kose dere!
Krølle79 Skrevet 4. desember 2006 #18 Skrevet 4. desember 2006 Øhh... Ja.. Ka VA det egentlig plassen heita..? Hehe.. Veitda søren æ, men det finn vi da ut når vi kjæm dit.. Åh, så koselig det hørtes ut å lag nissa.. Skulla ønska æ å va like kreativ og flink! Håpe det e nåkka som kjæm etterhvert Tinepia; får håp du får te å kom, da Liiten: Ja, enig i at du må prøv å få te å kom æ å.. )
Krølle79 Skrevet 4. desember 2006 #19 Skrevet 4. desember 2006 Oi! Oppdaga nettopp at det her e siste dagen min i uke 24.. At æ bynne på uke 25 imorra. Kor vart tia av...???
Gjest Skrevet 4. desember 2006 #20 Skrevet 4. desember 2006 Du kan så si.. Synes november gikk veldig fort, og har en følelse av at det samme skjer med desember.. Mye stress på jobb akkurat nå, og jo mer effektiv arbeidsdag jeg har jo mer vondt mellom låra får jeg.. Må få ringt legen løpet av uka... Så jeg får komme i gang med litt forebygging. Ikke lenge til vi ses. Si fra om du skal plukkes opp da Liiten. No e det riskrem!
Krølle79 Skrevet 5. desember 2006 #21 Skrevet 5. desember 2006 ...uff ja.. desember synes æ virke som om bare rase ivei.. Og æ som trudd at æ skulla få ta det litt med ro i desember, at æ hadd komme godt i gang med julegavehandelen, men nei... Himmel!! Håpe du får ordna dæ legetime snart da.. Ska ivei på mandag æ.. Da ska æ krev fysio-time! Jaja.. No blir det heimlaga kjøttkak! Nammenam! ;-p
Værinne Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #22 Skrevet 5. desember 2006 ...ja, dokker må pass på at dokker får den behandlinga som dokker trenger! Unødvendig å gå med smerter hvis det kan gjøres noe med dæm!! Ja, i morra blir det træff igjen - ska bli bra koselig! Får håpe at alle får til å komme, ja:) Heimlaga kjøttkaker... det må man si, Krølle:) Skikkelig husmor du, jo... Her blir det oste-smørbrød i dag. Sambo er borte denne uka, så da blir det enkel mat her (ikke det at vi er så avanserte til vanlig heller. da...). Da sees vi i morra
En liiiten til. Skrevet 5. desember 2006 #23 Skrevet 5. desember 2006 Hallo folkens! Får dessverre ikke til å være med imorgen jeg da ( Gubben skal på no møtegreier på jobb,så dere får kose dere alle sammen! Synd det,det kommer jo en ny jente imorgen også ) Håper vi får til et lite møte før jul da jenter!!!!!!! Håpe på d ja.....
Krølle79 Skrevet 6. desember 2006 #24 Skrevet 6. desember 2006 Æsj da Liiten, det va synd... Men ja da, vi får da te et lite treff te før jul, gjør vi itj det, da? Roseaca; e itj så veldig avansert her heller sjø, men æ må ha nåkka å fyll dagan med når æ går heim.. Kjede mæ te vanvidd.. E da alltids en eller ainna form for husarbeid æ kunna gjort, men det e så rart med det...; æ orke bare ikke! Det byr mæ så midt i ryggen imot! Blæh! Jaja, får tru det rette sæ snart Da sjåest vi som kan ikveld da. Glede mæ!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #25 Skrevet 6. desember 2006 Hei! -Vi får ta det igjen Liiten. Da ses vi snart vi andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå