♥sjiga♥ Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 så du skrev du var ammehjelper, jeg lurte på hvordan man blir det. dette fordi jeg har vært bryst opperert og sitter inne med erfaringer på det å amme etter en slik opperasjon, og vet litt om hvor tøft det er å ville men kansje ikke kunneosv. og tenker at dette kansje er noe som kan komme til nytte for andre i den situasjonen. nå er ikke erfaringen min så lang enda men kunne tenke meg og hjelpe andre i denne situasjonen senere kansje.
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 gå inn på ammehjelpen.no bestill deg velkomstpakken og pensum - og svar på en oppgave og send inn - ikke vanskelig . bare kjempeinteressant! Hadde vært kjempebra med en med dine erfaringer! Når du blir godkjent kan du komme inn på vårt eget forum for bare ammehjelpere - da får du vite hvem jeg er ;-)
♥sjiga♥ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 det skal jeg gjøre etterhvert. jeg tenkte at min erfaring kan komme til nytte for selv om gutten min nå bare er 11 dager så har jeg allerede nå masse erfaring. og grunnen til at jeg tenkte på akkurat dette med å bli ammehjelper var egentlig fordi barselavd. så var det kun en av de ansatte som virkelig viste hva dette dreide seg om, hun hadde ikke denne erfaringen selv men hadde interesse nok til å ha litt kunskap. de andre sa enten at jeg ikke kunne amme eller at jeg fikk prøve å se om det gikk. da vi måtte gi litt tillegg så var det fler av dem som ville bruke flaske. noe som kan gi sugeforvirring så tidlig, mens denne ene viste at kop var et alternativ og at hjelpebryst også var et annet hun snakket mye med meg om dette og fikk roet meg fra fortvilelsenen og skuffelsene. og dette har ført til at jeg ortsatt ammer. og det ser ut til at jeg har det meste av melken. så det og oppleve at en av barnepleierne på barsel kunne så mye om akkurat dette var så godt. og da tenkte jeg at det kansje er fint med en eller fler i ommrådet her med min erfaring. har jo et barn fra før, da var jeg ikke bryst opperert og hadde masse melk så det og måte kjempe ble ganske tungt selv om jeg hadde lest meg opp på akkurat dette temaet inne på ammehjelpens sider. det var det at det var en perso som kunne fortelle meg det og betrygge meg om at jeg var god nok, å at dette skulle gå fint.
Blomman Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 hehe, dyttet akkurat da du svaret..tankeoverføring??
♥sjiga♥ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2006 jeg så det håpet at du så at jeg hadde svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå