bobby - nr 2 i juli Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Håper noen har lyst å treffes en gang til før jul. Var så koselig sist på Jordbærpikene på Solsidene, og der er det også god plass til barnevogner. Siden de fleste nå er i permisjon, tenkte jeg at dagtreff er mest aktuelt. Håper mange vil komme, og at vi får se noen av de små babyene også! (Legg gjerne inn et svar her, så vi ser hvem som kommer!)
Spring79 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hei og takk for sist... Som sagt litt vanskelig å planlegge for min del, men tar meg en tur om det ikke er noen tegn til at fødselen er nært forestående! Snakkes kanskje:-)
Sorensen Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Heej Ja det var hyggeligt,selvtak- selvom jeg var lidt træt til sidst.... Jeg kan fortælle jeg fik veer tidlig morgen kl.5 torsdag og fik en lille datter 15.54.... Jeg er med på tref før jul,med lille Lea... Hilsen Jane
Spring79 Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Gratulerer så mye med lille Lea! Kjempefint navn. Håper alt er bra med dere:-)
Tuppelur83 og lille Thomas Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Jeg er gjerne med på dagtreffet! Permisjon er en herlig ting!
May _ mamma til to gutar!! Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 Hei hei! Det var veldig koselig å treffe dere for første gang sist uke, så jeg kommer også neste uke!
May _ mamma til to gutar!! Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 GRATULERER SÅ MYE!! Spennende tid for deg nå :=)
silhah og emilie Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 hei hei...jeg har fått min lille emilie nå så jeg kan prøve å ta henne med...har ikke vært med på treff før og jeg er litt sjenert men..skal prøve å få det til...syns det er litt vanskelig å planlegge noe
Nr-3-i-Magen Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Gratulerer Jane og Silhah86! Jeg tar med lille Maren og kommer også.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Jeg kommer nå jeg, selv om jeg er litt sliten. Men bor jo på solsiden så ingen unnskyldning. Håper å få se noen babyer også
silhah og emilie Skrevet 11. desember 2006 #11 Skrevet 11. desember 2006 fikk ikke til å komme i dag jeg...alltid noe som kommer i veien og i dag var det rett og slett bilen som streika og jeg orka ikke ta buss hehe;)
vims-74 Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Har ikke fått med meg at det har vært noe treff, men håper det blir et igjen om ikke altfor lenge -da er jeg og lilletøtta med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå