Gå til innhold

gikk inn til feil lege og undersøkelse...ops

Anbefalte innlegg

i går da jeg var til ultralyd,så ble det litt venting..

så tilslutt satt jeg og sambo helt alene i vente rommet...

så kom det endelig en sykepleier, å ropte opp,noe som hørtes ut som mitt navn.'

det er en del dansker som har litt problemer med å uttale mitt navn..

å vi regnet med at siden vi var de enste i venterommet,,så var det oss hun ropte på.

så jeg og min samboer reiste oss opp,hilste på sykepleiern.

derretter ble vi ført inn til en lege som begynte å snakke engelsk til oss..

vi sa at hun gjerne måtte snakke dansk,for vi forsto godt hva hun sa..

så sier legen at hun hadde lest i "vår" journal at vi hadde reist mye,tyskland,sveits,frankrike+++, at der var derfor hun startet med engelsk.....

å akkurat da gikk det opp for oss at vi muligens var gått feil...for vi har ikke vært på noen av de stedene..

så viste det seg at navnet de hadde ropt opp var "Zahita",,å jeg heter marita... så det hørtes jo ganske likt ut..

takk og pris for at den misforståelsen ble rettet opp, for den undersøkelsen vi var blitt ropt inn til hadde noe med STORE sprøyter å gjøre....(kanskje en fostervanns prøve?)

så vi forlot rommet (fortere enn fan) og kom oss til den "rette" legen :)

ellers kunne det ha blitt en skummel undersøkelse...hehe......

Fortsetter under...

Annonse

hihi... ekke greit... ei venninne av mamma bei oppropt som Bærta Blomqvist i sverige en gang... ho va da bidd sjuk mens ho va på ferie... huska ikke ka ho heite tel etternavn... men ho heite i allefall Karin tel fornavn... og kke blomqvist tel etternavn... ho reagert ikke før di ropt igjen og sa Bærta Blomqvist med blærkatar ;D

Ekke greit når di ropa opp sånn ;D

OJ!!

Var sikkert en fostervannsprøve ja, jeg husker mned gru den digre sprøyten de brukte...*grøss*

Men de ville sikkert oppdaget feiltakelsen før de kom så langt som å stikke deg, fostervannsprøve tas jo i uke 14-16 - ikke når man er høygravid :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...