Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Er så utrolig utålmodig, har liksom en god følelse nå! Skulle ønske vi plutselig var ei uke lenger fram i tid, så jeg var helt sikker! Er sjuk og hjemme i dag, så da måtte jeg jo svi av en EL-test!!! Fikk faktisk ganske sterkt utslag på testen. Ikke nok til å kalle testen EL-postiv, men nesten. 3 dager etter EL var det kun en skyggestrek.... Etter EL-testinga nå så måtte jeg jo bare prøve en gr.test. Den var jo såklart negativ. Men er jo ikke rart!!!!! Har hatt en del behandlinger hos soneterapeut og gjort kroppen min klar for spire. EL kom rekordtidlig på dag 13 (gjennomnittet er dag 41). Hadde lyserosa utflod for to dager siden, og stikninger siden da. hm, ikke mindre spent nå!
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Håper det sitter en spire hos deg denne måneden Jeg vet ikk når jeg har el, men forventer mens om en ukes tid.. Får begynne med julekake baking, så tida går litt fortere Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå.. Lykke til iallefall!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg skal ha huset fullt i morra, så burde egentlig ta i et tak. Men er absolutt ikke i form til annet enn BIM og sofa Lykke til med ruging du også!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2006 Bytta om litt av nicket mitt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå