Vekten85 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Nå er dt siste gangen jeg prøver å bli spådd.. sendt utallige mld men ikke fått noe svar! gravid snart? vil så gjerne!! født 11.10.85 han født 14.07.83..
meg35 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 kjære vekten... det er ikke så mange som jeg vet av i alle fall som vil spå om framtidige svangerskap hos prøvere. dette er det flere årsaker til selvfølgelig. et godt råd til deg er at du bør ikke stresse så mye på tanken om at du ikke blir gravid, prøv heller å hold deg opptatt med andre ting, så skal du se at plutselig en dag... er det deres tur. Trakk forrøvrig et englekort til deg, og det er et budskap fra engelen serena... et utdrag av det han sier er bl.a Jo mer du overgir denne situasjonen til himmelen, jo mer åpen vil du bli. Din åpenhet vil- som utstrakte armer ønske velkommen til de gaver vi bringer deg. når du bekymrer deg derimot, vil dette lukke deg. det blir da vanskeliger for oss å levere dine gaver. Jo mer du kan slappe av og ha tillit, jo raskere kan vi bringe disse gavene til deg:) Budskap fra englene er utrolige fine kort, uansett religion er det fine visdomsord disse englene kommer med. Jeg er utrolig glad i kortene mine og beskjedene stemmer hver gang.... rart?? lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei:) Gå inn på spå/horoskopsidene på dinbaby-sidene du, der er det mange som spår om graviditet osv:) Lykke til:) Klæm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå