-carina- Skrevet 1. desember 2006 #1 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har ikke kjøpt, er vel litt tidlig... Men har veldig lyst! Gleder meg til jula neste år allerede, jeg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 1. desember 2006 #2 Del Skrevet 1. desember 2006 Han fikk en håndsydd julekalender i dåpsgave, men jeg har ikke tatt noen pakker på den nei...har nemi-kalender til meg selv, synes det er koselig med julekalender uansett hvor stor jeg blir:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg får ingen... ( (Men har vel kanskje ikke uttrykk noe stort ønske om det, selv om det hadde vært veldig koselig!) Og så gidder jeg ikke kjøpe/lage til meg selv, da forsvinner jo litt av spenningen... Får kanskje kjøpe meg en Flax-kalender. Har hatt det tidligere, men lite utbytte... Lagde øl-kalender til mannen min ett år, en ny øl (forskjellige sorter) hver dag... Det likte han!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #4 Del Skrevet 1. desember 2006 Har ikke kjøpt til Sofie, hun blir litt for liten synes jeg. Men, Emma på 2år har min kalender fra jeg var 2 år, en stor nisse man henger små gaver på og en sjokoladekalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 1. desember 2006 #5 Del Skrevet 1. desember 2006 Tenkte å kjøpe den øl-kalenderen til Scott, men var litt sent ute (kom på det i går...) så får bli bli til neste år:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. desember 2006 #6 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei det venter vi med til neste år:) Har heldigvis ei på 5 som jeg har laget gavekalender til, og gjett om det var stas å stå opp idag da! Men gleder meg til å kjøpe små gutteting å putte i kalender neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå