♥Tullerusk♥ Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hei jenter! =o) Hvordan har dere det i dag??? Vel da har jeg hatt en lang samtale med sambo i går, så dette kommer til å bli laaaaaaangt innlegg... Nå vet jeg med sikkerhet at han ikke er klar nå... Faktisk litt godt å vite, for han har ikke sagt rett ut at han ikke er klar...Jeg sa til han at hvis han ikke er klar nå, åssen kan han vite om han er klar om 3 år, kommer aldri å bli klar du. Han sa han ville være klar om 3 år... Vi får nå se på det da...=o/ Vi har visst hatt et stort problem... For han trodde jeg skulle forlate han etter at jeg sa at vi måtte ta en prat...=o( Uff...Han var veldig lei seg...Fikk vondt jeg da...Han sa at han ikke ville gi oss opp og ville forsette å prøve å få forholdet på rett kjør igjen... Må si jeg er enig i det... Fortalte han at jeg ikke hadde tenkt å forlate han, for jeg elsker han og det er han jeg vil dele livet mitt med... Jeg har ikke vært meg selv på lenge og det har ikke han heller... Jeg sa at hvis jeg skulle skjerpe meg og forandre meg så måtte han det og, eller så var det ikke vits...Han var enig i det... Og når det var dette med baby, så fortalte jeg at gutten vår hadde det best med søsken nå ikke om 3 år, at det ville bli bedre for meg også og at vi hadde fått bedre råd...Men han ville vente... Så jeg ga meg der . Fant ut at det var ikke vits i å diskutere det så veldig mye mer nå ... Får heller trygle og be om to tette neste gang i stedet...Vil antagelig være 32 når jeg får de neste, hvis jeg ikke får midt i utdanningen min... Eks: 1 om 3 år og 1 til om 2 år etter det, så det blir jo 2 tette det... Men vi får se det ann.... Så med dette må jeg si takk for meg, hadde det hyggelig her mens det varte...=o) Men kommer vel innom en gang i blant å se hvordan det går med dere...=o) Men kommer IKKE til starte på pillene igjen... Kan jo hende han blir klar litt før da...=o) Litt lov å håpe...hihihi.... Klem til alle dere fantastiske jentene som har holdt ut med meg=o) KLEM=o)
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Åååå, kommer til å savne deg BabyCakes! Masse lykke til, håper du er tibake her som prøver in no time!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 åååå du trenger jo ikke å forlate osss da:) men du det var jo godt att dere fant sånn tålig ut av det da:):) åsså skal du se att du er på 1.trimester før meg i vertfalt...... klem klem fra meg:)
attpåklatt!! Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Så bra at dere har fått snakket skikkelig sammen!! Det er viktig å få et forhold til å fungere før en får barn, flere barn!! Så godt at dere har tatt en "avgjørelse".. bedre for dere begge.. Ønsker dere lykke til videre!! Og du er ikke gammel når du er 32.. hehe! Er det selv, og det er IKKE gammelt..!! Klem til deg!! Ha det godt!!! Lov å titte innom også vett du..
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 Hehehe... mente ikke sånn gammel gammel...Hadde bare håpet på å få alle de barna jeg ønsker fylt 30, men det går jo ikke nå da, så får ta det som det kommer, har jo liksom ikke noe annet valg... Å være her mer får meg bare til å forsette som før, og da forandrer jeg meg ikke... Dessverre... Jeg er nok tilbake når dere har tenkt på neste mann...=o) Snille dere=o) Klem
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 ja men da må du vertfalt stikke innom av og til å si hei å hopp:) å før du vet ordet av det er du tillbake:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2006 Ja, kommer innom for å se hvordan det går med dere jentene=o)
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Hei du!!! trenger ikke forlate oss helt vel?? vi kan jo diskutere andre ting som irriterer oss.. hehe... Det ordner seg sikkert.. og selv om han sier at han ikke er helt klar nå, så kan det faktisk snu fort, og så vil han plutselig vet du... Det må bare fordøyes litt... Ikke mas på han , men bare si at du forstår, men forklar alle fordelene med å få et barn til så det ikke blir så mye mellomrom... Plutselig går det et lys opp for han vet du!!!!Hadde faktisk en oppvask med sambo selv i går, jeg sa klart i fra at nå fikk det bli enten eller, for jeg var klar for å slå meg til ro og ikke drive med sånt tull og fram og tilbake hele tiden.. så da gråt han en skvett, og spurte pent om jeg kunne gi han en sjangse til, om vi kunne værsåsnill prøve ekstra hardt en gang til... Så da jeg ja... (latet som jeg tenkte litt da, så han skjønner at han må jobbe litt for det... ).. hehe utspekulert ja... og han var ikke så fremmed for barn nei... Åi, ble langt ja...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 så bra lenekatt:) skal si du fikk ordna opp i går... så nå er det bar eå kjøre på eller??
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #10 Skrevet 1. desember 2006 Her skal det pules!!! hehe.... neida, gidder ikke stresse med det, for da tror jeg ikke det går, så vi tar det som det kommer... Hadde en aldri så liten utblåsning, og det hjelper vet du.... Er ikke helt sikker på om han er helt klar for barn, men han vet at jeg er livredd for at jeg ikke kan få barn, så han tør kanskje ikke si annet??? Neida, er vel ikke så gæli men.... Uansett har vi ikke brukt prev. på et år, så det blir jo ikke noe særlig annerledes... Det kuleste er at mora hans heier på meg og ikke på han! HAHAHAHAHA!!!!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 #11 Skrevet 1. desember 2006 hehehe, det er godt du har en heia gjeng du å... jeg tror å egentlig att man blir gravid når man minst venter det, og att man ikk estresser for mye med det..:) selv om det er lettere sagt en gjort;)
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #12 Skrevet 1. desember 2006 Ja, det er det jeg tenker og... det er jo akkurat som når man venter på tanta, så kommer den jo aldri....Så tror det er best å bare ta det som det kommer... Men det gjør jo ikke noe å øve seg... hehe...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. desember 2006 #13 Skrevet 1. desember 2006 hei,hei vennen!! det viktigst er jo at det ordner seg mellom dere,så får dere ta baby planene når begge er klare for det. masse,masse lykke til!! håper du kommer inn som prøver snart;-) klem fra
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #14 Skrevet 1. desember 2006 Lykke til videre... Håper alt går seg til! Klemmer
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 1. desember 2006 Til dollypopp og LallaWish: Takk jenter=o) Håper jeg snart er tilbake som prøver, men det kommer nok til å ta tid... Dere er nok da på... tja.... skal jeg si 3 tri... Og snart ferdige....=o) Før jeg kommer...Håper..hehehe.... Dollypopp: Kommer til å følge med hvordan det går med deg, vil se deg gå over til 1 tri... Fortjener det etter sååå mange pp...=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå