Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 18 dager over ikm og negativ.....trodde et var antydning i går, men det var nokk bare i min helt fantastiske drømm verden.. åssen har det gått med dere andre som har testet på morraen..??? jeg venter spent på deg junesus;)
Miraculix Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hei Suss@!! Ble veldig sent igår, så våknet ikke før nå!! IKKE gi opp!!! Du; Du leste vel mitt innlegg igår?? Hehe.. Jeg går til drastiske løsninger nå, NÅ SKAL JEG BLI GRAVID!!!! Ang. test; SORRY!!! Jeg kjøpte meg ingen på apoteket. Bestillte CB, venter på de i posten. Da kan jeg leve enda litt i håpet, pluss spare noen kr.. Disse testene brenner lommeboka i lengden... Uff, er så nedtur å se du fikk neg. test.... =( Men det er håp enda, det ble vi enige om igår, ikke sant?? For alt vi/du vet så kanskje du hadde el litt seinere denne mnd?? Og at du traff på den!!!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 heia, ja det er vell håp.... ja du skyr jo ingen midler nå..hehehe:) tror jgg skal følge deg opp på den;) men ingen tr på deg heller?? egentlig så har jeg mest lyst på en øl og en røyk å att tr skal komme så vi kan begynne på nytt...
Miraculix Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Nei, nå er jeg lei!!! =) Men for å være helt ærlig, så kjenner jeg ikke syklusen min så gått som noen av de andre jentene her. Det virker som om mange av de har seriøst full kontroll, og vet når de skal satse. Jeg veit sånn ca, hvis jeg er heldig =) Ingen tr her, nei!! Jeg å har tenkt den tanken; En kald øl mens jeg venter på tr, lissom... Hadde vært veldig deilig.. Men hva om "hun" ikke kommer???!! Og mr HCG melder sin ankomst istedet?? Nærmer seg jul vetu, nå er alt lov........
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2006 jhepp jepp. får vell bare smøre meg med tolmodig het.... la jeg har heller ikke så utrolig full kontroll på syklusen min jeg heller... har du brukt sånn el test du eller??
Miraculix Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Nei, ikke denne mnd. Kjøpte noen etter at jeg egentlig skulle hatt el (rutinert vetu) men jeg regnet ut på babyverden da!! Hehe, men sånn som denne kroppen jobber så er det umulig å si om jeg traff eller ikke. Har prøvd ut noen av testene (ganske mange faktisk.....*Ler*) når jeg fikk de, og etter min bedømming var alle neg. Tålmodighet ja.... Har ikke så mye av det egentlig, men det er vel en vanesak det å....
Miraculix Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Hvis jeg hadde testa idag er jeg sikker på at den hadde vært negativ også.... Kjenner liksom på kroppen at....Nei.... Må vente enda litt... =)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2006 ja ser den, kansje jeg skal vente til onsdag igjen eller fre tillogmed::: egentlig så er det sånn att når jeg tester så vet jeg result. innerst inne..hehe;)
Miraculix Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Ja, jeg vet.. Får nok testene på mandag tenker jeg, så blir nok en test da... Hvis ikke tr melder seg da, men det har jeg ingen føling på. Sett på dr. phil jeg se, derfor jeg var borte litt *Ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå