Gå til innhold

God morgen (sitter her og skjelver litt) :)

Spira31

Anbefalte innlegg

kalte meg Lengsel1983 her på BIM før, men byttet nick idag til Spira ... for jeg er gravid! :) igår kveld stakk jeg og samboeren en tur på apoteket for å kjøpe test. Kjøpte en 3pakning med CB digital, aldri prøvd de digitale før... så var litt spent på det, men bortsett fra bittelitt ømme bryster og litt variende humør.. så har jeg bare kjent murring i magen i noen dager. M.A.O kunne vel likegodt ha vært tante rød på vei... men idag morges så rakk jeg ikke å stå opp før samboeren min var på vei til jobb...han jobber i barnehage:) Gikk på do for jeg måtte tisse sånn, jo forresten har vel kanskje tisset litt ekstra den siste tiden også ja:) og satt der og tok testen. Det blinket litt og så kom det: GRAVID

wow... hadde vel egentlig ikke trodd det! Ringte sambo og han stakkars hadde nettopp spydd i veikanten på vei til jobb! Uten å vite at jeg er gravid...kanskje en slags form for empatispying?! hehe

men han ble glad og sa at han igår hadde tenkt å si at han elsker meg uansett, han bare: ja, men da blir det baby på oss i august - da blir du stor i sommer! hehe han er så fin:) vi har bare vært sammen siden sommeren, men har bodd sammen omtrent fra dag 1... så nå er jeg bare lykkelig og veldig spent. Håper den lille klorer seg fast!!! Og jeg som skal ha eksamen imorgen... må jo prøve å konsentrere meg litt om det ihvertfall!! (Ex.fac fellesdel.skikkelig tørt og kjedelig..).

klemmer til alle sammen:)

ps. jeg vet jeg er 23, men føler meg ung...er det greit jeg henger litt her også?

Fortsetter under...

hei igjen:) takk! hva skal du ha eksamen i? uff, litt dårlige konsentrasjonsevner her akkurat nå, men er jo bare litt ca 1 og 1 halvtime siden jeg fant det ut...

men hva bør jeg huske på nå? kjøpe ekstra folat eller sånn pakke med gravitamin? (tror jeg det heter) .. hmm

:)

har bare eksamen i 2sk jeg, men tar det som privatist så det er ekstra spennede å se om jeg har fått med meg alt. muntlige eksamner er alltid de verste. skulle jo egentlig vært ferdig sist vår, men så meldte snupppa sin ankomst og med henne kom kvalmen, hehe, så ting ble ikke helt som jeg hadde tenkt med nei;)

løp og kjøp folat med en gang. det kan du slutte med når du passerer 12 uker, men skader ikke å ta de hele graviditeten. har sluttet, men tar omega 3 hver dag, er visst bra for utviklingen av hjernen.

eksamen går nok så bra så, masse lykke til:) forresten, bor du i oslo?

Annonse

Bare heng her du frøken. jeg er 21 og henger her jeg å.=)

også vil jeg bare si GRATULERER så MYE!!!!! så moro med liv i magen, du må holde oss oppdaterte, og nyte svangerskapet ditt!! Det er helt vanvittig moro å følge med på den lille's utvikling gjennom 9 måneder i magen,=)

Også ønsker jeg deg lykke til med eksamenen, de går nok bra=)

tusen takk jenter:) eksamen gikk ikke så veldig bra, holdt på å spy rett før..litt kvalmen.. men kom skrev noe og håper jeg står i det minste! hehe... har 2 eksamener igjen 6 og 13 des.. og neste helg, 9 og 10 skal jeg synge konserter med koret..og det tar ganske lang tid.. skrekken er å bli skikkelig tissetrengt underveis! Går nemlig på do oftere enn før... hehe.. men alt det er vel også vanlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...