Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det sånn? Er det normalt å være så mye kvalm på denne tiden i svangerskapet? Er 31 uker på vei. Dette begynner å bekymre meg litt... Er akkurat som om jeg er litt fyllesyk om morgenen, og blir ofte kvalm etter jeg har spist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

føler med deg........har bare blitt kvalmere og kvalmere de siste ukene. Begynte rundt uke 30, og nå er det sånn at jeg våkner kjempe kvalm og må bare ha meg litt pepsi max for ikke kaste opp. (er 37+5)

Er kjempe kvalm endel timer, også blir det bedre utover ettermiddagen, men har hørt at det er veldig normalt på slutten så vi får vel bare holde ut :)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har hatt denne ekle kvalmen litt til og fra siden ca uke 30. Tror det er fordi jeg er ganske kort, har kort rygg, OG høye sf-mål, og at livmor dermed presser veldig høyt opp i magen min og klemmer på alt som kan gjøre meg kvalm. Spiller ingen rolle om jeg spiser eller ikke, kvalm blir jeg uansett av mine egne bevegelser, barnets sparking, osv. Trøster meg med at det bare er noen uker igjen :)

Skrevet

Jeg blir også kvalm innimellom...det er særlig når småen liksom bruker magesekken min som rangle (det føles i hvertfall sånn) og det intreffer gjerne når jeg spiser/nettopp har spist. Lurer litt på om magen lager morsomme lyder som tiltrekker småens kraftige spark i det magen begynner å fordøye maten....

Tror ikke det er veldig vanlig med kvalme så sent i svangerskapet, men helt alene er du ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...