Gå til innhold

høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kan vi med termin 10 januar kalle oss høygravid!

vi er jo en del! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også høygravid idag, trodde jeg da, eller var det igår,?? har termin 9 januar:) hm.. ikke enkelt å følge med... Men det er 31 dager i desember og + 9, blir ikke det 40 da? Jeg er ingen matematiker jeg ass;)

Skrevet

Det står jo på "din egen side" akkurat hvor mange dager du har igjen til en hver tid... men jeg var høygravid på onsdag, og har termin 8.jan, så da stemmer det ganske bra at du ble høygravid igår :)

Skrevet

Grattis til alle høygravide damer!!!! Det nærmer seg slutten av svangerskapet med stormskritt :=)

Skrevet

Slenger meg på denne :-) Nå går tiden fort framover altså!!!!!!!!! Gruegleder meg til fødselen og tiden etterpå...

Skrevet

å. da har jeg vært høygravid i 2 hele dager snart:)

Skrevet

Når vet jeg at jeg er høygravid..er det et bestemt antall dager igjen da man kan kalle seg det? er førstegangs fødende så bare lurer liksom:)? termin 7 januar.

Skrevet

Man regne som "høygravid" (her inne på bim i hvert fall) når man har 40 dager igjen til termin. For din del så er du altså godt kvalifisert, siden du har 37 dager igjen eller noe sånt? Når du har 21 dager til termin så er du "fødeklar".

Skrevet

Ok..takk for det:) fint og vite..hehe informerte nettopp min samboer om det også.så han klarer henge litt med:) *hey kjære, jeg er høygravid;)*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...