babyloveyou Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 I dag kan vi med termin 10 januar kalle oss høygravid! vi er jo en del! :-)
Trinic Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er også høygravid idag, trodde jeg da, eller var det igår,?? har termin 9 januar:) hm.. ikke enkelt å følge med... Men det er 31 dager i desember og + 9, blir ikke det 40 da? Jeg er ingen matematiker jeg ass;)
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Det står jo på "din egen side" akkurat hvor mange dager du har igjen til en hver tid... men jeg var høygravid på onsdag, og har termin 8.jan, så da stemmer det ganske bra at du ble høygravid igår
ina:) Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Grattis til alle høygravide damer!!!! Det nærmer seg slutten av svangerskapet med stormskritt :=)
Beatej80 Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Slenger meg på denne :-) Nå går tiden fort framover altså!!!!!!!!! Gruegleder meg til fødselen og tiden etterpå...
Trinic Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 å. da har jeg vært høygravid i 2 hele dager snart:)
NaTTiNe Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Når vet jeg at jeg er høygravid..er det et bestemt antall dager igjen da man kan kalle seg det? er førstegangs fødende så bare lurer liksom:)? termin 7 januar.
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Man regne som "høygravid" (her inne på bim i hvert fall) når man har 40 dager igjen til termin. For din del så er du altså godt kvalifisert, siden du har 37 dager igjen eller noe sånt? Når du har 21 dager til termin så er du "fødeklar".
NaTTiNe Skrevet 2. desember 2006 #10 Skrevet 2. desember 2006 Ok..takk for det:) fint og vite..hehe informerte nettopp min samboer om det også.så han klarer henge litt med:) *hey kjære, jeg er høygravid;)*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå