Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange timer i døgnet sover deres ?

Gutten min har sovet 3 ganger av ca 1 time på dagtid, på natten sover han 12-13 timer.

Men noen dager virker det som om han prøver å kutte ned til 2 hviler på dagtid, men så plutselig er det 3 igjen.

Hvor mye sover deres og hvor aktive er de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sover fra ca kl 19-7. Første dubb ca 9-10.30 så 13.00-15.00 da prøver jeg å holde han våken fram til legging på kvelden, er ikke like enkelt alltid, så da må han få seg en dubb mellom der og. Er et skikkelig sovedyr. Er 6 mnd.

Skrevet

datteren min sover far 20-7.30 ca..og har to dupper i løpet av dagen. en på ca 30 min og på 1.5-2 timer...

Skrevet

Gutten min sover vanligvis 11 timer på natta og ca 3 timer fordelt på 3 dupper på dagtid. Han er veldig aktiv.

Nå har han vært syk i to uker og da orker han ikke like mye, men sovemønsteret er stort sett likt.

Skrevet

Jenta mi legges kl 19.00 ca og får mm kl 4-5, også står vi opp i 8-9 tiden. Men hun er myyye våken innimellom dette... Ellers har hun 2-3 dupper i løpet av dagen på 30 min-2 timer av gangen.

Skrevet

Malene på 6 mnd sover totalt ca 15 timer i døgnet. På dagtid 3 timer fordelt på 2 dupper, natten da ca 12 timer (20.30 - 08.30) med 2 nattamminger. Av og til trenger hun en 3. dupp, hvis hun har sovet litt kortere dupper på dagen. Er mest aktiv om morgenen og kvelden.

Skrevet

mini sover ca 12 timer om natten, fra ca 19-7. Så sover han fra ca 11-11.45, og fra 14-16/17.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...