Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Jeg vil gjerne komme med en oppfordring til alle som ønsker å beholde anonym-knappen. Hvis den blir brukt i sammenhenger hvor man bare slenger dritt og er ufine kan det hende vi mister den til slutt. Jeg vil så veldig gjerne beholde den slik at jeg kan føle meg trygg på at jeg er fullstendig anonym på de trådene jeg vil være det. Hvis du også vil beholde knappen, bruk den med vett :-) (Nå mener jeg ikke at vi ikke kan gi negative kommentarer, men personangrep o.l. er bør unngås)
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 er helt enig med at anonym knappen kan være der for de som ikke vil stille kjempe personlige spm med nick..men er også enig i at den ikke skal brukes til dritt slenging,det blir for dumt...
Lapez Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 jeg synes den bør fjernes, det blir ikke ro og fred å slutt på drittkasting før den forsvinner... du har jo nick, det er vel anonymt nok?
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Ikke hvis du er her ofte, og kanskje en sjelden gang spør om noe VIRKELIG flaut og personlig, som du ikke har lyst ttil å ha hengende ved deg i senere debatter/ diskusjoner. Mange her kjenner hverandre også, virker det som.
Gjest Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 joda,man er jo anonym selv om man har nick men jeg føler meg vertfall bedre om jeg kan få være heeelt anonym om jeg ikke er komfortabel med å henge ved nicket mitt...alle er jo forskjellige der..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Synes absolutt anonym-knappen skal beholdes! Bruker den ikke selv, men har forståelse for de som ønsker å gjøre det. Kan godt hende det en dag kommer et spørsmål jeg selv vil stille helt anonym. Drittkasting og frekke innlegg forsvinner ikke av at anonymknappen blir fjernet! Det har vi da flere gode eksempler på, på Skravlesiden! Folk som vil slenge dritt gjør det uansett. Det virker også som at folk lettere overser ufine innlegg fra folk med nick, men så snart noe fra en anonym kan tolkes feil så blir det kjempeoppstyr og masse innlegg om hvor frekke anonyme er.
Minnie_Moon Skrevet 1. desember 2006 #7 Skrevet 1. desember 2006 Så enig så enig! Drittkasting er liksom greit så lenge man signerer med nick? Det synes ikke jeg er helt ok. Kanskje er det feigt å gjemme seg bak anonym-knappen hvis man har kritikk, men hvis det er personangrep så bør de kanskje heller la være å si noe i det hele tatt. Både med eller uten nick!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2006 #8 Skrevet 1. desember 2006 Nå velger jeg å være anonym. Jeg mener at man er ikke anonym nok selv med nick. Er man flittig bruker deler man gjerne mange informasjoner og om noen samler disse finner man ut hvem som står bak nicket. Jeg har funnet ut hvem som skjuler seg bak et. Jeg så mailadressa hennes. Det var ei adresse med et så tydelig navn at det ikke var til å ta feil av. Men jeg velger å være voksen og la dette ligge. Jeg kommer ikke til å si til henne at jeg vet hvem hun er. Alle har lik rett til å bli behandlet bra om de stiller med nick eller bruker anonymknappen. Og nå snakker jeg selvfølgelig om saklige innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå