M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Hva skal jeg se etter når det gjelder kjønn?? Har hørt noe om prikker og streker, men........ HVA er HVA?
2barnsMamma28 Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Hei Så gøy det blir da Er du ca 18 uker eller? Vi så kjønnet veldig godt, det er en gutt...Er dere i tvil om hva det er lenger, sa jordmor. he he, nei, det så vi godt! Tror at om det er gutt vil man se det ganske tydelig i mange tilfeller, er det jente er det to prikker, ettersom jeg har hørt! Vi så tissen v siden av to prikker! Lykke til da, la oss få vite hvordan det var senere!
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2006 HEI!! Ja, er 18(+et el annet) i dag. Er den ordinære UL Takk for opplysningene. Har sånn på følelsen at det er en jente..... Men sambo vil ikke vite noe før fødselen, så vi har bestemt oss for ikke å spørre:)
2barnsMamma28 Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Da får du snik -titte litt, og se om du kan se noe
Prinsesse 12 april Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Vi så det ganske godt. Jordmor startet på topp og jobbet seg nedover, og da hun sjekket nyrene, lå babyen med beina oppe, og da så jeg at det ikke var noe mellom der! Ei lita jente! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå