Gå til innhold

Hei KariMari!


Aubergine

Anbefalte innlegg

Sist du skrev herinne, var du ikke helt fornøyd med Reductil etter 3 uker. Jeg håper likevel du gir oss en liten rapport, da jeg tenker litt fram og tilbake på å begynne med Reductil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vil bare si at jeg har brukt reductil i ca 8 uker av de 13 ukene jeg har redusert vekten, og har gått ned 14,5 kg.

Trener 3-4 ganger i uken og spiser sunt. KOser meg på lørdagene, og er jeg i bursdag gir jeg meg selv lov å ta ett kakestykke. Er jeg på fest/julebord så drikker jeg og koser meg også. Noe må man unne seg om man skal leve med dette resten av livet :)

Reductil er topp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsto jeg deg riktig,at du har tatt av 14,5 kg på 8 uker,eller 13 uker.jeg har gått på reductil i 10 dager i dag og gått ned ca3,5.jeg også er kjempe fornøyd,var redd pillene ville miste litt effekt etter som ukene går,men ser jo på deg at de virker godt også etter noen uker.spiser du normal kost med brød og vanlig middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13 uker:)

Jeg spiser brød til frokost, lunsj og kvelds. Kelloggs K til mellommåltid eller youghurt.

Spiser vanlig middag. Men styrer unna for mye rødt kjøtt.

Spiser karbonadedeig i stedenfor kjøttdeig.

Forsiktig med ost og andre meieri produkter.

Og så klart trener jeg ca 4 ganger i uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle si at jeg har slanket med i 13 uker, men har brukt reductil de 7 første ukene, så opphold i 4 uker og nå har jeg brukt de en uke igjen. Vil ikke bruke de sammenhengende i lang tid, kroppen må klare seg uten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken Hemmelig! Vel, jeg har ikke bestilt mer Reductil, siden jeg fikk kjenne litt på bivirkningene. Spesielt var det ekkelt med svimmelheten. Hvis jeg reiste meg fort, stod jeg lenge og svaiet, og det etter at jeg hadde spist! Syntes også effekten på sultfølelsen ble svekket.

Tok brettet ut, men som sagt blir det ikke mer Reductil på meg:-)

 

Veier nå 75 kg, og startet på 80kg. Har vært bevisst på hva og hvor mye jeg har spist, og trent 3 dager i uka. Jeg får bare være flink på egenhånd, men vet det ikke er lett.

 

Synes dere andre har vært kjempeflinke allesammen:-)) stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...