Gå til innhold

Til Lykkemor og gullgutten og de andre som svarte ang å sovne selv i egen seng!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først, tusen takk for at dere svarte meg:)

Lille frøkna ble lagt å går kveld etter at hun helt sikkert var god og mett, etter mye kos,en nattasang og spilledåsen. Hun var ikke veldig fornøyd med å legge seg uten at hun sov og passet på å fortelle mamman sin det! Hun holdt på med periodevise protester (men ingen "vill" gråting med hosting og det som værre er) i ca 40 min før hun sov tungt og godt. Tidligere pleier hun å våkne illskrikende 1 time etter hun har sovnet ved brystet, men det gjorde hun ikke i går!!

Dette gikk over all forventing, tror nok hverken mor eller barn led overlast!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare rapportere om hvordan de andre kveldene har gått! Kvelden etter tok det 30 minutter, neste 15 minutter og i dag 12 minutter til hun sov fredlig!

Skrevet

Så bra! Snart sovner hun helt av seg selv, skal du se! Da slipper man å fly inn og ut hele tiden, pluss at man slipper dårlig samvittighet for at de gråter :)

Skrevet

Å, så snilt av deg å skrive hvordan det gikk! Tenkte på deg, og så faktisk ikke innlegget før nå. Kjempefint at det gikk så bra da! Det inspirerer meg også til å være litt "strengere" med min gutt.

Vi ser at vi får det ganske bra til de gangene han får en flaske mme på kvelden, tror faktisk han trenger litt ekstra påfyll. Hvis jeg ikke gir det er han misfornøyd og så og si umulig å få til å sovne på egenhånd uten puppen i munnen. Så jeg tror vi kommer til å fortsette å gi en tilleggsflaske. I tillegg har jeg såvidt begynt å gi smaksprøver på grøt.

Lykke til videre, det virker jo som det går strålende, og uten skrik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...