Gå til innhold

Har dere fått opp julestjerna??


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

Det har jeg hehe...... Synes den var så fin, og vi skal ikke være så mye hjemme, så da får vi litt glede av den alikevel :) Men vi er de eneste i blokka da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte jeg skulle pynte litt til jul denne helga her, jeg. Er egentlig litt tidlig, men samtidig synes jeg det er koselig å ha julepyntet en liten stund. Når jula kommer er man jo lei uansett, det er jo jul alle andre steder (butikker, TV, radio osv). Så om jeg skal få pyntet til jul før jeg har tenkt å ta det ned igjen så tror jeg at jeg skal pynte nå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått den opp ennå, tenkte å ta det første søndag i advent:-)

Pynter litt i samma slengen, men pleier jo egentlig ikke pynte før lille julaften...men vi skal heller ikke være så mye hjemme i jula, greit å få litt glede av pynten før den skal ned igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal henge den opp i morgen jeg, selv om det er en dag for tidlig. Synes det er så koselig, skal pynte litt til jul og da. Emma synes det er kjempe morro med julenisser, prater om de hele tiden, så tenkte å pynte litt for hennes del. Hun tok helt av når hun fikk to kalendere i dag, kjempe stas. Blir verre den 25desember når hun løper ned for å åpne stakar...Hun er jo bare 2, så hun forstår vel ikke helt hvorfor det bare varer i 24 dager:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det desember, så da kliner vi til med julegardiner og stjerne. Kjedelig å ha det oppe så kort, derfor starter vi idag! Så blir vi skikkelig lei på nyåret som vanlig:) Litt av sjarmen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært oppe hos mor og pyntet der. Nå er duker og nisser og adventslys oppe. Her hjemme har jeg tatt opp julehuset, adventsstjerna og lysene. Vi reiser 18des, og kommer ikke hjem før til nyttår, så jeg må pynte litt nå så jeg får glede av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...