愛 siusiu 龍 Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 kanskje klikka for meg, men ....... lover meg selv at nå skal jeg gå å legge meg og drøye med pepperkakedeigen til i morra. nå blir barna glade når de våkner iallfall hehe :-) god natt alle hormoner
trenger å være anonym nå Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Min er på plass den også. Kjempe kos!!!
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg hadde en liten samtale med min mor om dette igår, og vi fant ut at man henger opp stjerna enten 1.søndag i advent, eller 1.desember - avhengig av hva som kommer først. Ergo er det ikke tjuvstarting å henge den opp idag Så nå henger stjerna og blinker i vinduet mitt... gleder meg sånn til å hente lillejenta i barnehagen og vise det til henne! Men resten av adventspynten får pent vente til søndag.
RompeRock Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg skulle også henge opp stjerna i dag; men jeg finner den ikke... Finner generelt lite juleting; merkelig! Finner bare juletrekulene, som vi ikke har bruk for i år, ei rød pute og et rødt pledd... Hvor har det blitt av stjerna? Og de søte nissene mine? Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå