Gå til innhold

Ingrid Alvine kom til verden tirsdag 28.11.2006

Anbefalte innlegg

Hei...da min kone ligger på sykehuset med vår prinsesse vil jeg gjerne legge inn noen ord for henne. Vår prinsesse kom til verden tirsdag 28.11.2006 kl 14:14. Keisersnittet gikk bra, men min kone måtte desverre få full narkose da spinalbedøvelsen ikke var nok fordi hun forsatt kjente smerte da de skulle begynne. Jeg kommer ALDRI til å glemme mitt første møte med jenta vår. Når jeg fikk se den lille søte jenta kom alle følelsene over meg på en gang, den følelsen jeg fikk kan nesten ikke beskrives med mer en ett ord: GLEDE. Jeg stor gråt av glede. Hun var så søt enda hun lå der meg blod, slim og fett på kroppen.

Jenta vår veide 3630 gram, hadde en omkret på 36 cm rundt hode og var 35 cm fra hode og ned til sete. Alt står bra til med mor og barn. Mor er litt kvalm etter inngrepet noe som er normalt, men hun blir mye bedre fra dag til dag. Jenta vår tok pupp med en gang hun fikk det, og vi er godt i gang med å lære oss stell osv. Det er utrolig hvor trygg man blir når man får prøve litt selv.

Så det er vel ikke noe mer å si enn at vi er to stolte og glade foreldre. Skulle hilse så mye fra min kjære. Jeg vet hvor mye dere her på forumet har betydd for henne.

Mvh

Klas Arild Roksvaag

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...