Beth Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 ... der vi har budd dei siste 17 åra. Flyttefolka kjem i morgon tidleg, og fåglarna veit når internettet vil funke heime igjen. Sukk. Har vore i det nye (gamle) huset og fiksa dei siste prosjekta vi rakk + at vi har vore på Ikea - hatobjekt nummer 1. Fysj! Føler meg sliten... EL er i helga, trur eg - har anna å bestille enn å drive og styre på og teste nå. Så får vi sjå om miljøforandring hjelper på sikt! Lykke til alle som har EL snart, og for dei som snart har ikm håper eg tanta held seg langt vekk. Eg ser forhåpentleg innom igjen i løpet av neste veke for å høyre korleis det går med Martine og andre som absolutt IKKJE vil ha tantebesøk nå. Klem frå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303463-siste-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 2. desember 2006 #2 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå hvordan var første natt i nytt hus? Ble det innviet med laging av en liten Beth-spire kanskje :-) Det hadde vell passet perfekt tenker jeg. Det er godt man ikke flytter så veldig ofte. Det er et enormt slit med pakking, vasking og oppussing. Det blir sikkert deilig å kunne roe ned i nytt hus nå når desember er her. Håper dere kommer iorden slik at du kan kose deg når julen kommer. Ha en flott helg. Håper du får liv i internett slik du kan fortelle hvordan det har gått med el og innflytningen. Koselig at du lurer på hvordan det går med meg forresten. Jeg ønsker fortsatt tanta dit peppern gror slik at jeg kan møte julen med en liten spire i magen. Men, vet jo av erfaring at sjansene for det ikke er så veldig store da. klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303463-siste-natt/#findComment-7317354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei igjen, Vi måtte jo innvie senga litt skikkeleg, så det vart nok uanstendigheter både første natta i nytt hus og sundag morgon (rødme). Om EL var sundag, slik eg trur, burde det vera grei timing (hadde ingen test i huset, men mine syklusar er rundt 27 dagar, og om det er avvik, er syklusen ein dag eller to kortare). Vi hadde flyttebyrå til pakking og flytting - og det gjekk heilt smertefritt. Kan absolutt tilråast! Gode venner hjelpte til med å skru saman Ikeamøblar og rydde på plass i skåpa. Eg fekk tatt kleda i går, så nå er det i ferd med å likne på ein heim, sjøl om det manglar litt gardiner, lamper og knaggar og liknande enno. (Eg visste ikkje det fanst så mange stygge gardiner i verda). Og kontoret mitt er jo ikkje i orden, da. Men i løpet av veka kan ein jo håpe... Akkurat nå sit eg på jobb - kom seint og drar tidleg, så eg trur ikkje det blir mykje skikk på denne arbeidsdagen. Jula fiksar mor mi, så eg er heldig der. Men det er altfor mykje å gjera på jobb før jul (sukk). La oss høyre kor det går med ho derre møkkatanta di, Martine! Klem frå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303463-siste-natt/#findComment-7339640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå