Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen!!

Hvordan går det med deg? Har begynt på spray nå? Ja tiden går fort.

Vi spiste kylling på Faust idag. Satt oss ned på det vanlige bordet, men så fikk vi beskjed om at det var reservert....dårlig...hi hi. Så vi satte oss 2 bord ved siden av:o)

Egguttak gikk bra. HUn fikk jo ikke inn den veneflonen...... samme som første gang....au.... Men så kom legen, så han satte den i armen. Og tenk, det var ikke Karsten som tok ut egg! Var en som het Sten. Kanskje Karsten betyr ulykke..hihi. Men det gjorde litt mer vondt denne gangen. Han var litt mer hardhendt. Men alt gikk jo veldig bra, og det gjorde ikke vondt. Lå og slappet av i nesten en time etterpå. Sovnet jeg... Var sååå trett. Hadde nesten ikke sovet hele natten..... Hadde gruet meg da....var jo så redd for at eggposen var tom. Men det ordner seg for snille mennesker..hihi.

Dro til hotellet og slappet av litt før vi dro ut til byen. Så vi gikk rundt og tittet i 4 timer, så spiste vi lunch. Var deilig å komme tilbake til hotellet da. Tok en dusj og sette seg ned i sengen. Vi har spist middag, bestilte roomservice. Er kjempe fornøyd med sas hotellet. Så fine og lyse rom, har deilig frokost her og. Syntes ikke Marselis hadde så mye å skryte av.... Så deilig at vi skal bo her:o)

Kommer du en tur til Oslo på fredag? Hadde vært så kos om du kom på Bim treff:o)

Men nå er det natta her...... 0830 imorgen får vi beskjeden.....krysse krysse fingre og tær for et befruktet gullegg:o)

Hilse til din kjære:o) Brumm-mannen hilser:o)

Mange klemmer fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303303-hei-tullemoro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen... svarte deg et annet sted også, men det gjør ikke noe..

Jeg er bare så glad du sitter å ruger på gullegget nå, jeg blir jo super lykkelig selv her jeg sitter hehe...

Jeg sprayer og slapper av, skal på julebord som sagt og skal ta litt vin, men det går vel bra det også.. tar litt vin for helsens skyld hihi...

Vet ikke om jeg får vært med på treffet, men vi får bare se litt nærmere, jeg kan jo bare dukke opp også jeg da snuppa.

Du må hilse din kjære så mye og si at jeg er såå glad i dere og at jeg XXXXXXXXXXXX alt jeg har, selv beina..

DENNE GANGEN ER DET VÅR TUR VENNEN, FOR DET FORTJENER VI SÅ VANVITTIG MYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303303-hei-tullemoro/#findComment-7309497
Del på andre sider

Hei vennen:o)

Så fint at du koser deg. Ja du får gå på julebord og ose deg med vin:o) Er jo en stund til du begynner med sprøyter, så er jo ikke noe farlig med alkohol da:o) Er jo en liten stund siden jeg har drukket nå. Selv da vi var på Team Eckbo, så kjørt jeg. Men kunne jo ikke utsette eggene for det, hihi. Ingen røyk og alkohol:o) hihi. Flinkere denne gangen enn sist:o)

Nå er det et år til jeg skal drikke noen dråper alkohol, for denne gangen er jeg gravid, hihi.

Hadde vært super kos om du kom på treffet da, lenge siden sist.

Vi koser oss på hotellet. Jeg drikker vann og iste. Ikke noe cola light og kaffe nå. Jeg høres jo helt fanatisk ut,men kan heller ta et glass brus i ny og ne. Vil ikke få i meg mengder med koffein heller. Jeg som alltid har vært så avslappet med slikt da jeg var gravid sist. Men nå tør jeg ikke ta noen sjanser........

Er super glad i dere også:o) Du får si fra når dere kommer til oslo, så kan vi si hei:o)

Kose deg masse på julebord og hilse så masse til din kjære:o)

Masse klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303303-hei-tullemoro/#findComment-7312304
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...