Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar jenter, men har ringt føden nå, og har fått bekjed om å se det an utover natte og heller ta kontakt med dem i morgen tidlig. Fikk svar av en potta sur jormor på telefon. Skrekk og gru hvis det skulle skje noe i natt og det er hun som er på vakt.

Hei sånn, ringte tilbake til føden og snakket med en annen jormor og hun anbefalte meg å komme innom. Har nå vært innom sykehuset, tatt CTG og alt så bra ut. Hun var ikke sikker på om det var vannet som hadde gått hos meg, anbefalte heller at jeg kom tilbake i morgen tidlig fordi hun synes ikke det var riktig å vekke legen som hadde vakt nå i natt. Må virkelig si det var merkelig svar jeg fikk. Trodde pasienten var viktigst og ikke å ødelegge legens søvn.

Har nå kommet hjem og skal prøve å få meg litt søvn.

Tusen takk for at dere svarte jenter.

Annonse

Hei jenter, tusen takk for svarene.

Har nå endelig kommet hjem fra sykehuset nå, fikk jo beskjed i natt om å komme tilbake i dag morres siden de ikke ville vekke vakthavende lege.

Ble undersøkt av en lege i dag og det var slimproppen og bare litt forstervann som hadde gått. Har ennå en god del fostervann igjen.

Har fått beskjed om å kontakte sykehuset med en gang vannet skulle gå og den legen som undersøkte meg beklaget på vegene av jormors uttalelse og mente det bare var tull å sende med hjem igjen uten å bli undersøkt av vakthavende lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...