Gå til innhold

Kjære Stat og Regjering

Anbefalte innlegg

Vi røykere blir hakket på, mobbet og slengt dritt til nesten overalt hvor vi beveger oss. Jeg fant ut i går at jeg er gravid, og i dag har jeg forhåpentligvis røykt min siste sigarett.

MEN! Dere i Stat og Regjering vil ikke at røykere skal røyke noen steder, ikke engang i våre egne hjem (barna blir jo ødelagte av det). Dere starter kampanjer og diverse som skal skremme all nikotinen ut av kroppen vår, og få oss til å gråte av ussel skam. For røyking dreper deg jo, det vet alle. Hvordan kan dere i Stat og Regjering uten problemer selge nikotin i Norge??? Hvordan kan dere sitte der og tjene penger på at folk sakte men sikkert tar livet av seg selv? Hadde dere hatt baller, hadde dere sagt at "fra og med 1 januar 2006 vil det bli ulovlig å selge tobakk og nikotinprodukter i Norge". Selvfølgelig hadde noen blitt forbanna på dere, og dere hadde tapt masse penger. Men halvparten av de som ble forbanna hadde sikkert slutta å røyke og blitt gladere etterhvert, og i løpet av 10 år hadde helsekøene i dette landet vært såpass redusert at dere hadde SPART penger!!! Har dere klart å henge med så langt? Fint.

I Norge er det fobudt ved lov og bruke narkotiske stoffer. Gjør man det, kan man ikke bare dø, men jaggu kommer onkel politi og burer deg inne også... Og er man NARKOTIKAMISBRUKER, da kan man få tilbud om avrusning og egne rom der man uforstyrret kan dope seg veggimellom??? Men er man NIKOTINMISBRUKER derimot, får man ikke slik hjelp? Hvorfor det? JO: Fordi dere, Stat og Regjering, er en gjeng med nikotinhalliker, som kun er interresert i hvor mye penger dere tjener på at folk røyker seg i hjel og skader sine barn og alt liv rundt seg. Så vær så snill, finn fram ballene deres, og FORBY ALT SALG AV NIKOTIN I NORGE!!! Om bare et år kommer halvparten av røykerne til å takke dere av hele sitt hjerte!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7303127-kj%C3%A6re-stat-og-regjering/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...